قتل بامدادی کارگر شیف‌شب توسط همکار جوان در جاده مخصوص

قتل بامدادی کارگر شیف‌شب توسط همکار جوان در جاده مخصوص

تینو مدرن:

ساعت 10 صبح کارگران کارگاه تولیدی در جاده برای دیدن جسد همکار خون آلود خود به مرکز فوریت های 110 پلیس آگاهی رفتند.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک از رادیو کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ پخش شد و به زودی تیم های بررسی صحنه جنایت برای تحقیقات میدانی راهی محل شدند.

خودروهای کلانتری 150 تهرانسر، کارآگاهان کلانتری، تیم های شناسایی، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی ویژه رسیدگی به جرایم در محل حضور داشتند. جمعیت زیادی نیز دور حلقه زرد امنیتی جمع شده و مشتاقانه به دنبال اخبار جدیدی از این جنایت شنیع بودند.

تیم های جنایی با ورود به کارگاه با جسد جوان 23 ساله افغانستانی مواجه شدند که با کپسول آتش نشانی از ناحیه سر و اصابت چاقو به گردنش جان باخت. در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول شب با یکی از دوستانش به نام نعمت در این کارگاه خوابیده است که کارگران شیفت صبح هنگام رفتن به محل کار جسد را پیدا کردند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

کارآگاهان اداره دهم با بررسی دوربین ها و مشاهده تصاویر اظهار داشتند: نعمت در ساعت 02:00 بامداد با ترس و با لباس های خون آلود به سمت دیوار رفته و پس از پریدن به پایین متواری شده است. خدمت کنید

همچنین در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول و نعمت که اهل یک شهر هستند و قبلا درگیری داشته اند با هم درگیر شده و نعمت پس از جنایت جسد را در کیف گذاشته و می خواهد با آن فرار کند. ، اما از این تصمیم منصرف شد و چون درب کارگاه طبق معمول همیشه بسته بود با پریدن از روی دیوار فرار کرد.

با تکمیل تحقیقات میدانی از محل قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور شدند ابتدا مخفیگاه متهمان را شناسایی و سپس با اقدامات اطلاعاتی گسترده آنها را بازداشت کنند.

به گزارش خبر تینو مدرن، جسد مقتول برای تحقیقات دقیق به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات دفتر سیاسی اداره 10 در خصوص دستگیری متهم ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قتل بامدادی کارگر شیف‌شب توسط همکار جوان در جاده مخصوص" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قتل بامدادی کارگر شیف‌شب توسط همکار جوان در جاده مخصوص"، کلیک کنید.