قاضی‌زاده: لیست ۱۰۰ مشکل کشور را برای رسیدگی و حل آن آماده کردم

قاضی‌زاده: لیست ۱۰۰ مشکل کشور را برای رسیدگی و حل آن آماده کردم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری از لیستی شامل ۱۰۰ مشکل کشور را بیان کرد و گفت: تمام این مشکلات را نوشته و برای حل آن برنامه دارم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری امروز (یکشنبه) با اصحاب رسانه اظهار کرد: یک لیستی بالغ بر ۱۰۰ مورد که برای رسیدگی به مشکلات و حل آن مانند: کیفیت تولید، افزایش صادرات، غزه، فلسطین و یمن، حجاب، تورم، عدالت اقتصادی در توزیع ثروت و کاهش مصرف، قاچاق کالا، محرومیت، کلاهبرداری‌ها، جلوگیری از آسیب‌های مستقیم در بهداشت و درمان، مواد مخدر، فیلترینگ و امنیت شهروندان در اینترنت است.

وی افزود: سرعت اینترنت، مشکل گردشگری، حل مشکلات فوتبال، پیشرفت در زمینه تکنولوژی، حفظ منافع ایرانیان مقیم آمریکا، ارتباط با کشورها، محیط زیست، راندمان کشاورزی در کشور، رشد قیمت مایحتاج مردم، مشکل خودرو، کاهش تلفات جاده‌ای، کارت ویژه به معلولین، آرامش افکار عمومی، زندان‌ها، راندمان انرژی، تفریحات مردم، بیکاری، تقویت آرامش خانواده، بازنشستگی، جلوگیری از دزدی‌های خرد، مشکلات هواپیمایی، تکمیل طرح‌های آبرسانی، تمرکز گرایی در تهران از جمله برنامه‌های من است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین تأکید کرد: شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها، کاهش هزینه‌های درمان، حفظ آثار باستانی و ارزشمندی آن، استفاده از دانش و تجربه نخبگان خارج از کشور، گشایش فضای انحصار در رسانه‌ها، جلوگیری از رانت، سلامت اعضای دولت، حفظ الفت انقلاب مستضعفین، ساماندهی به نقاط محروم کشور، کاهش اتلاف وقت، حل مشکل سلایق مردم، حل مشکلات بورس، کاهش هزینه‌های سیستم آموزشی، افزایش راندمان خانواده، استفاده از ظرفیت پول‌های خرد، مدیریت فضای مجازی در شاخه‌های مختلف، جلوگیری از ورود و خروج غیرقانونی از مرزها، کاهش مصرف سیگار، رعایت سطح دخالت دولت در کارها، خروج پول از کشور، اصلاح سینما، بسیاری از مطالبات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی، توزیع عادلانه دارو، مشکل اعتبار نهاد‌های علمی، جوانی جمعیت و جلوگیری از سقط، بهبود فضای کسب و کار، جلوگیری از مهاجرت نخبگان، مهاجرین و افراد خاص جامعه، متکدیان، دستفروشان، سالمندان، حل تعدد کارت‌های افراد، صندوق‌های بازنشستگی، حل مشکلات هکر‌ها و امنیت سیستم‌ها نیز از دیگر برنامه‌های من می‌باشد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: همه ۶ کاندیدا سابقه جبهه دارند و چند نفر هم جانباز و خانواده شهید هستند. همان طور که در دفاع مقدس از خاک این کشور دفاع کردیم امروز هم وظیفه داریم از آبروی کشور دفاع کنیم. نباید خود تحقیری داشته باشیم و دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال ببریم. اشکالی ندارد کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود بگوید چه اشکالاتی وجود دارد، اما اینکه تمامی دستاورد‌های انقلاب و قدرت اقتصادی و بین المللی ایران را زیر سوال برد.

وی گفت: هر گاه تورم را تک رقمی کردیم آن وقت عقب ماندگی‌های قبل را جبران کنیم و حقوق را بیشتر از تورم بالا ببریم تا احساس گشایش را بوجود بیاوریم.

در حال بروزرسانی…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاضی‌زاده: لیست ۱۰۰ مشکل کشور را برای رسیدگی و حل آن آماده کردم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاضی‌زاده: لیست ۱۰۰ مشکل کشور را برای رسیدگی و حل آن آماده کردم"، کلیک کنید.