فوری/ ادارات تهران تعطیل شد؛ کاهش ساعت کاری مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور

فوری/ ادارات تهران تعطیل شد؛ کاهش ساعت کاری مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور

به گزارش تینو مدرن، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای ارتباطات دولت، با تصمیم دولت، فعالیت مراکز دولتی در 13 استان کشور از ساعت 18 تا 10 صبح روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. 26 مرداد ماه و بر اساس تصمیم دولت، فعالیت مراکز دولتی در 13 استان آن کشور انجام می شود. ادارات استان های تهران و البرز نیز تعطیل خواهند بود.

فعالیت کلیه مراکز دولتی و بانک ها در 13 استان کشور (به استثنای اورژانس و اورژانس) روز چهارشنبه 26 مردادماه از ساعت 6 الی 10 صبح ادامه دارد و استان های تهران و البرز نیز تعطیل هستند (به استثنای امداد و اورژانس). مراکز).

در عین حال کار از راه دور برای کارکنانی که به دلیل شرایط جسمی نمی توانند به محل کار بروند مانعی ندارد.

13 استان با ساعت کاری 6 تا 10: استان سمنان، استان قم، استان خوزستان، استان مازندران، استان گلستان، استان خراسان رضوی، استان کرمان، استان فارس، استان بوشهر، استان یزد، استان مرکزی، استان سیستان و بلوچ. استان کرماشان

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوری/ ادارات تهران تعطیل شد؛ کاهش ساعت کاری مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوری/ ادارات تهران تعطیل شد؛ کاهش ساعت کاری مراکز دولتی در ۱۳ استان کشور"، کلیک کنید.