فعالیت مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر در ایام نوروز با حضور پزشک متخصص

فعالیت مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر در ایام نوروز با حضور پزشک متخصص

رییس هلال احمر از اعزام پزشک متخصص در ایام نوروز به مراکز درمانی هلال احمر برای رسیدگی بدون وقفه به بیماران خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، دکتر میرهوسن کولیوند در نشست کانون نوروزی هلال احمر گفت: از حمایت نمایندگان مجلس، فرمانداران، ایمه جمعه، سازمان بازرسی و مسیولان دولت سیزدهم که در کنار هلال احمر هستند، قدردانی می کنم. در شرایط سخت

وی همچنین گفت: سه میلیون نفر در سراسر کشور داوطلب هلال احمر هستند که سرمایه بزرگی است و باید به آن توجه شود. مهمتر از آن، ما مربیان خوب و مهربانی در ارایه آموزش های عمومی کمک های اولیه داریم که می توانیم از مهارت های آنها استفاده کنیم.

کولیوند ادامه داد: هلال احمر از تجهیزات، ابزار و امکانات خوبی برخوردار است اما باید همکاری و همفکری با سایر سازمان ها بیشتر شود.

رییس هلال احمر با بیان اینکه نیروهای امدادی در پایگاه های هلال احمر در جاده ها، کوه ها و روستاها مشغول خدمات رسانی به گردشگران و گردشگران هستند، گفت: نقش ما کاهش آلام انسانی است که اتفاق افتاده است. در آیات الهی به این امر اشاره شده و از این جهت اهمیت دارد و با ابزارهای دیگر نیز موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: ماه سرخ در جشن های نیمه شعبان، چهارشنبه آخر سال، آخرین پنجشنبه و جمعه سال، ماه رمضان، شب های قدر و اعیاد قربانی همیشه حضور دارد. -فطر و نوروز و ادامه داد: امسال خدمات، بیماری ها، پیشگیری و آموزش اهمیت بیشتری دارد که با همکاری همه سازمان ها انجام می شود.

کولیوند همچنین به جنگ غزه اشاره کرد و گفت: هلال احمر ایران پیشرو در عرصه دفاع از ملت فلسطین است و بر همین اساس کنگره بین المللی فلسطین و 90 مورد نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی را برگزار کرد. شناسایی شدند. او غزه و این رژیم را در مجامع بین المللی محکوم کرد.

وی همچنین گفت: با مشارکت مردم 10 هزار تن کالای بیولوژیکی و بهداشتی برای مردم غزه جمع آوری شد و جلسات متعددی با کمیته صلیب سرخ برای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

دکتر کولیوند در بخشی دیگر از سخنان خود در مرکز نوروزی هلال احمر گفت: ساخت اعضای مصنوعی، رفع نیازهای پزشکی کشور و واکسیناسیون زایران از دیگر فعالیت های هلال احمر است که بدون نیاز به انجام آن ادامه دارد. تاخیر لحظه ای فعالیت داروخانه های 24 ساعته و 200 مرکز توانبخشی در همین چارچوب ادامه دارد.

وی اعلام کرد: به منظور پاسخگویی به نیاز مردم، پزشکان متخصص در مراکز درمانی هلال احمر سراسر کشور مستقر شده اند تا مانعی در درمان مردم وجود نداشته باشد.

به گزارش مرکز ارتباطات جمعیت حلال حمر، رییس هیوا سور گفت: این اقدامات در زمانی انجام می شود که تا چند روز پیش با تمام توان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک می کردیم و اکنون نیز در حال کمک رسانی هستیم. ما را هم آماده می کند ما به آسیب دیدگان آب و هوا در غرب کشور خدمت رسانی می کنیم.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر در ایام نوروز با حضور پزشک متخصص" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت مراکز درمانی و توانبخشی هلال احمر در ایام نوروز با حضور پزشک متخصص"، کلیک کنید.