فروش موادروانگردان هم به فضای مجازی رسید

فروش موادروانگردان هم به فضای مجازی رسید

تینو مدرن:

سرهنگ حسین باباپور مسئول مبارزه با مواد روانگردان تهران بزرگ در تشریح خبر کشف 5 کیلو گل رز گفت: پس از پخش مواد روانگردان گل توسط فردی در پایتخت با این موضوع برخورد شود. وی به سرعت وارد دستور کار ماموران دایره پلیس فتا برای مبارزه با مواد مخدر، در تهران بزرگ قرار گرفت و پس از رصد 24 ساعته فعالیت های مشکوک، مشخص شد که اقدام به فروش مواد روانگردان و روانگردان دارد. یکی از شبکه های اجتماعی

سرهنگ باباپور ادامه داد: در این خصوص کارکنان فرماندهی پلیس مواد مخدر فاتب (فتا) با همکاری ماموران واحد چهارم این پلیس موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از محله های شرقی شدند. از دارایی با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی و گزارش موضوع به مرجع قضایی و دریافت قرار بازداشت.

باباپور همچنین گفت: تیم های عملیاتی این پلیس پس از چند ساعت گشت زنی نامحدود علاوه بر هماهنگی های قانونی موفق شدند با یک عملیات ناگهانی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم پنج نفر کیلوگرم پیدا شد. مواد روانگردان گل، متهم به همراه مواد باز دیگری نیز کشف و ضبط شد که پس از ارجاع به کلانتری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ باباپور همچنین بر لزوم رصد اقدامات مجرمانه فروشندگان مواد مخدر در فضای مجازی تاکید و بر توسعه اطلاعات پلیسی در این حوزه تاکید کرد و اظهار داشت: ارتباط با فروشندگان مواد مخدر و همچنین افرادی که نشانه های اعتیاد به مواد مخدر را در میدان نشان می دهند، گسترش یافت. فضای مجازی، مانند فضای مجازی. حقیقی یکی از دغدغه های اصلی پلیس در مبارزه با مواد مخدر است. بی شک رصد لحظه به لحظه صفحات اینترنتی و برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر و همچنین متخلفان امنیت در فضای مجازی به عنوان یک اولویت در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ همچنین بیان کرد: بر اساس ماده 15 قانون جرایم رایانه ای و ماده 743 قانون مجازات اسلامی، تشویق به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی. مصداق بارز جرم؛ بی شک پلیس با رصد فضای مجازی در اینترنت به انتشار دهندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در این حوزه هشدار می دهد که بر اساس قوانین جاری در خصوص جرایم رایانه ای و مبارزه با مواد مخدر با مجرمان به شدت برخورد خواهد شد.

این مقام عالی انتظامی در پلیس پایتخت با بیان اینکه ماری جوانا از خانواده حشیش و مواد توهم زا است و از عوارض مصرف این ماده مخدر خطرناک می توان به هراس، اختلالات عصبی و روان پریشی، توهمات بینایی و شنوایی، اشاره کرد. اضطراب . ، ناراحتی و تردید را نشان داد. وی همچنین گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه خشکانده و باعث متزلزل شدن خانواده ها می شود و برای رفع این معضل اجتماعی همکاری آحاد جامعه با پلیس برای مبارزه با این بلای خانمان سوز ضروری است. که زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. .

وی همچنین با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر همواره سعی در متلاشی کردن خانواده ها و فریب جوانان به نفع خود دارند از مردم خواست در مبارزه با قاچاقچیان و مجرمان مواد مخدر به درستی از فرزندان خود مراقبت کنند بدون معطلی با شماره تلفن 110 و 63984618 به فضای مجازی مراجعه و یا بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی به اداره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ کلانتری تهران بزرگ گزارشات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فروش موادروانگردان هم به فضای مجازی رسید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فروش موادروانگردان هم به فضای مجازی رسید"، کلیک کنید.