فراخوان انتخاب مدیران کل استانی سازمان حفاظت از محیط زیست

فراخوان انتخاب مدیران کل استانی سازمان حفاظت از محیط زیست

سازمان حفاظت محیط زیست فراخوانی برای داوطلبان مدیریت در این سازمان برای ارائه سوابق علمی و تخصصی اعلام کرد.

به گزارش تینو مدرن، سازمان حفاظت محیط زیست در این فراخوان اعلام کرد:

به منظور دستیابی به هدف انتخاب شایسته در دولت چهاردهم و افزایش مشارکت مردم و نخبگان در انتخاب مدیران واجد شرایط، از داوطلبان زن و مرد همکار سازمان در سراسر کشور دعوت به عمل می آید رزومه ارسال نمایند. ریز نمرات تحصیلی و تخصصی خود را به ایمیل Riasat1@doe ارسال کنید

قوانین شرکت در فراخوان

افراد معرفی شده برای سمت مدیر کل محیط زیست استان باید حداقل 10 سال سابقه کار مرتبط داشته باشند.
متقاضیان باید خلاصه ای از سوابق تخصصی و علمی خود را حداکثر در 4 صفحه در قالب فایل PDF ارسال کنند. این فایل شامل موارد زیر است:
اطلاعات شخصی از جمله شماره تلفن و شماره تلفن را وارد کنید
سوابق شغلی
سوابق علمی و پژوهشی موثر
دستاوردهای شغلی و پژوهشی
مهارت ها و توانایی های شخصی
استان محل خدمت
انگیزه نامه (حداکثر ده سطر) در پاسخ به این سوال: چه مشکلاتی را می خواهید در استان انتخابی خود حل کنید و چه اولویت هایی دارید؟

نحوه بررسی و گزارش نتایج
تمامی رزومه های دریافتی توسط کمیته ای پنج نفره (به انتخاب رئیس سازمان حفاظت محیط زیست) بررسی خواهد شد. پس از بررسی درخواست ها و شمارش بر اساس شاخص های ویژه، حداکثر سه داوطلب برای هر استان مشخص و برای مصاحبه اختصاصی به سازمان دعوت می شوند تا از بین آنها مدیر کل استان انتخاب شود.

فرآیند دریافت رزومه فقط از طریق آدرس ایمیل درج شده در دعوتنامه انجام خواهد شد. لذا از همکاران محترم درخواست می شود حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 27. 6. ارسال 1403 مورد دلخواه. زمان تماس قابل تمدید نیست. لطفا نام و نام خانوادگی داوطلب را در موضوع ایمیل ذکر کنید.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان انتخاب مدیران کل استانی سازمان حفاظت از محیط زیست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان انتخاب مدیران کل استانی سازمان حفاظت از محیط زیست"، کلیک کنید.