غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

گزارش شده است خبرگزاری تینو مدرن، آیت الله سید محمد صیدی در دیدار رئیس جدید و مدیران ارشد صدا و سیما مرکز قم گفت: ویژگی هایی که در روایات برای شهر مقدس قم ذکر شده با شهرهای دیگر قابل مقایسه نیست و این نشان دهنده آن است. قداست این شهر

امام جمعه قم تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم و بارز این شهر وجود خاتون قدیرگیران است که الگوی زنان و دختران جامعه است.

صیدی تاکید کرد: با اینکه بانو بود اما از وظایف خود کوتاهی نکرد و همه وظایف خود را به خوبی انجام داد.

متولی قبرستان بانوی رحمت یادآور شد: شهر مقدس قم قبرستان اهل بیت است.ONE) به همین دلیل باید در این شهر خدمات متفاوت و به گونه ای دیگر باشد صادقانه و ارائه خدمات عادلانه و پخش یک طرفه مانع از ارائه خدمات مناسب می شود.

وی تاکید کرد: ارتباط مستمر و مستقیم با مردم و شنیدن صدای مردم، بررسی مشکلات مردم از طریق صداوسیما، بررسی و دریافت قلوب مردم و رسیدن به گوش مسئولان کشور از طریق رادیو زیرا صداوسیما باید صدای مردم شهر باش .

صیدی همچنین گفت: یکی از وظایف صدا و سیمای قم روشنگری فضای معنوی شهر قم است، بنابراین باید به کار آن توجه شود.

وی در پایان تاکید کرد: ارتباط مستقیم و مستمر روحانیون فعال در صدا و سیما با دفاتر مراجع تقلید و استفاده از نظر علما امر بسیار مهمی است که نباید فراموش شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غلتیدن صداوسیما به یک‌جهت خاص مانع از خدمت‌رسانی درست خواهد شد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.