غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد

بهار کتابخوانی|

غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد

غرفه یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب صبح امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، مراسم افتتاح غرفه یمن به عنوان میهمان ویژه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند رییس سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و علی رمضانی، قایم مقام و سخنگوی نمایشگاه، امروز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) در سرای بین الملل مصلی برگزار شد.

حمد حیدره، قایم مقام وزیر فرهنگ جمهوری یمن، ابراهیم الدیلمی، سفیر جمهوری یمن در ایران، عبدالرحمن مراد، رییس سازمان جمهوری یمن در این برنامه حاضر هستند.
سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از 19 تا 29 اردیبهشت (1403) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد"، کلیک کنید.