عکس | پیام علیپور برای پرسپولیسی‌ها: امیدوارم بتوانم همانی باشم که می‌خواهید

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ الی پور پس از 4 سال حضور در لیگ برتر پرتغال تصمیم دارد به فوتبال ایران بازگردد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و از فردا با چهره قرمز در تمرینات شرکت می کند.

علیپور که برای دو فصل با پرسپولیس قرارداد امضا کرد در پیامی احساسی برای هواداران این تیم نوشت:

پرسپولیس. این نام بزرگ همیشه تاثیر مثبت و پر رنگی در زندگی من داشته است. مدتی دوری از این خانه دوست داشتنی و شیفتگانش باعث نشد که به آن فکر نکنم. همیشه در ذهن من این تیم بزرگ و بصیر و هواداران فوق العاده پیرسپولیس جایگاه ویژه ای دارند. حالا این افتخار را دارم که دوباره پیراهن رنگارنگ این تیم بزرگ را بپوشم. من به شخصه مفتخرم که بار دیگر با شما دوستان عزیز برای موفقیت پیرسپولیس همکاری کنم. پولی‌پولیس طی سال‌ها شاهد آمدن و رفتن بازیکنان بزرگ بوده است و من هرگز خودم را با آن اسطوره‌ها مقایسه نمی‌کنم. با وجود همه فراز و نشیب ها هر روز پررنگ تر از دیروز نام این باشگاه بر دروازه فوتبال ما نقش می بندد. برای شروعی جدید به حمایت و همراهی شما نیاز دارم، مثل همیشه هستم و هستیم. وظیفه خود می دانم از همه هوادارانی که به من کمک کردند تا بار دیگر به پرسپولیس و پیراهنش برسم تشکر کنم و امیدوارم همان چیزی باشم که پرسپولیس می خواهد.»

2055864

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | پیام علیپور برای پرسپولیسی‌ها: امیدوارم بتوانم همانی باشم که می‌خواهید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | پیام علیپور برای پرسپولیسی‌ها: امیدوارم بتوانم همانی باشم که می‌خواهید"، کلیک کنید.