علی بیگدلی – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

قضیه: کندن

منطقه: قزوین، آبیک و البرز

شعار انتخاباتی: (مدافع عدالت اجتماعی)


ستاد بزرگ انتخابات خبرگزاری تینو مدرن با عنوان «با تینو مدرن انتخاب کنیم; «انتخابات موثر و شرافتمندانه» در تلاش است با فراهم آوردن بستری مناسب برای معرفی کاندیداهای دوازدهمین دوره شورای اسلامی و برگزاری پرشور انتخابات گامی در جهت انتخاب درست مردم بردارد.

علی بیگدلی یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره شورای اسلامی است که در ادامه خلاصه و پاسخ وی به سوالات تینو مدرن در دو بخش کشوری و استانی را می خوانید:

رزومه:

کارشناس ارشد حقوقی، رییس استان دکتر رییس، عضو هییت بازرسی نامحسوس ریاست جمهوری، 88 کارشناس و نماینده قانونی، عضو پایگاه قانونی، مدرس دانشگاه، مدیر مجموعه. سعدالسلطنه کندن

سوالات کشور:

* به نظر شما مهمترین زیان عملیاتی شورای اسلامی چیست؟

گیری برای معیشت مردم هزینه نکرد، قوانین مربوط به بودجه باید صادر شود کنترل امتیازات ویژه ای به نمایندگان داده می شود

مجلس برای تقویت نقش نظارتی و قانونگذاری خود چه اقداماتی باید انجام دهد؟

گیری برای معیشت مردم هزینه نکرد، قوانین مربوط به بودجه باید صادر شود کنترل امتیازات ویژه ای به نمایندگان داده می شود

* چرا نماینده نباید اسیر تجمل گرایی شود و چه تدابیری برای جلوگیری از این آسیب لازم است؟

مثال های ساده در زندگی و با مردم زیاد است (نماینده ای ماشین دست ساز سوار می شود و بعد از مردم می خواهد از تولید داخلی حمایت کنند).

*همکاری و همفکری مجلس با سایر قوا و دستگاه ها چه تاثیری در توسعه کشور می تواند داشته باشد؟ به نظر شما مهمترین ویژگی این مشارکت چیست؟

مهمترین نشانه حمایت مجلس و سه قوه دیگر است گنه جلب اعتماد جامعه

* پاسخگویی عمومی موضوعی است که نمایندگان باید همواره به آن توجه داشته باشند. اگر نمایندگان این اهمیت را نادیده بگیرند، چه پیامدهای منفی در پی خواهد داشت؟

عدم اعتماد و عدم شرکت نماینده ای که با رای مردم وارد مجلس می شود، نباید خود را متفاوت از مردم بداند و به مردم خدمت کند.

* محبوبیت باید یکی از ویژگی های مهم هر نمایندگی باشد. چگونه یک مامور می تواند بدون افتادن در دام محبوبیت و شعارهای غیرواقعی این ویژگی را پیدا کند؟

عدم اعتماد و عدم شرکت نماینده ای که با رای مردم وارد مجلس می شود، نباید خود را متفاوت از مردم بداند و به مردم خدمت کند.

* بر اساس قانون اساسی یک نماینده در برابر همه مردم ایران مسیول است. برای درک این اصل مهم و جلوگیری از تفرقه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

شفافیت صدا، شفافیت اموال و خانواده، پذیرش قوانین مربوط به معیشت و رفاه اجتماعی مردم، پاسخگویی به مردم.

سوالات استانی:

* برنامه شما برای احیا و افزایش تولید واحدهای صنعتی در استان قزوین چیست؟

استفاده از مدیران توانمند در صنعت استان، با مشورت مدیران ارشد استان، حمایت از کارگاه های در معرض خطر ورشکستگی با مشورت بانک مرکزی، تصویب بسته های حمایتی در خصوص استفاده از منابع دولتی، ایجاد یک کارگروه ویژه جلوگیری از ورشکستگی ناشی از تقلب و تهیه قوانین مربوط به حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای مشابه تولید داخلی.

* راهکار شما برای توسعه شبکه های انتقال آب و گاز استان قزوین چیست؟

اولین قدم برگزاری جلسات متعدد با مخترعین و صاحبان دارایی ها برای حل مشکل کم بارشی در استان و ساخت سکو است. زیرساخت ها برای انتقال منابع لازم است با حمایت نظام بانکی برنامه ریزی های لازم برای بهترین طرح ها در زمینه جلوگیری از هدر رفت آب جاری و استفاده بهینه از ساماندهی و جلوگیری از حفر چاه بدون مجوز ارایه شود. استفاده کشاورزان از منابع طبیعی و استفاده از سیستم های آبیاری قطره ای.

* تعداد تخت های بیمارستان های قزوین 20 درصد کمتر از استاندارد کشوری است. برنامه شما برای حل این مشکل چیست؟

تعداد بیمارستان های استان کمتر از سطح کشور است، تعداد زیادی از شهرستان های استان فاقد کلینیک تخصصی یا بیمارستان کارآمد هستند، اول از همه باید مشکل کمبود تجهیزات پزشکی حل شود. جر مکان دقیق بیمارستان به عنوان مثال شهر مشخص شده است اقبالیه که شلوغ است بیشترین شهرستان های استان فاقد بیمارستان هستند، اگر کمبود مراکز درمانی برطرف شود، مشکل کمبود تخت نیز خود به خود حل می شود. شهرها و این مشکل در شهرستان های استان وجود دارد، کمبود داروهای قلب و به ویژه داروهای مورد نیاز بیماران دیابتی در استان بسیار ناراحت کننده است، این سوالات باید با جدیت حل شود. اخذ شده و اصلاح شود.

علی بیگدالی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علی بیگدلی – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علی بیگدلی – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.