علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

تینو مدرن:

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» متخصص پوست و مو و از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارایه کرد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: «فرزانه اکبری» متخصص پوست و مو و از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است. این درست نیست.”

وی ادامه داد: فرزانه اکبری متخصص پوست و مو و از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی 13 اردیبهشت ماه در شهرستان جهرم تشییع شد و پزشکی قانونی علت را مخفیانه به خانواده وی اعلام می کند. از مرگ او.”

فرزانه اکبری همسر دکتر فرید شهریور متخصص چشم بود که هفته گذشته دار فانی را وداع گفت.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر مصرف مشروبات الکلی تقلبی و مسمومیت 29 پزشک در شهرستان جهرم منتشر شد که هنوز هیچ منبع موثقی آن را تایید نکرده است.

در این خبر آمده است که برخی از پزشکان کلیه خود را از دست داده اند و برخی از پزشکان در کما هستند.

دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و جهرم استقرار پزشکان در بیمارستان را با این عنوان تایید نکرده اند.

امروز برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری فروشندگان قلابی مشروبات الکلی در جهرم صحبت کردند که هنوز پلیس این موضوع را تایید نکرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟"، کلیک کنید.