علت اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت

علت اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت

رییس مرکز فناوری علوم، امنیت و اطلاعات سازمان بیمه سلامت، فعالیت تمدید سامانه نسخه نویسی الکترونیکی و بارگذاری بستر این سامانه از روز گذشته را دلیل شکست نسخه الکترونیکی این نهاد بیمه ای اعلام کرد. . .

به گزارش تینو مدرن، فاطمه حاج علی اسگری گفت: سامانه الکترونیکی اقامت بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از بزرگترین زیرساخت های حوزه درمان و سلامت این کشور از دی ماه سال 1397 با دستور رییس جمهور و وزیر توسعه یافته است. سلامت و درمان و آموزش پزشکی برای ارایه خدمات به مردم و جامعه پزشکی و بهداشتی جدی است.

رییس مرکز فناوری علمی، امنیتی و اطلاعاتی سازمان بیمه سلامت ایران نیز گفت: این سامانه تا قبل از دی ماه سال 1397 حدود 70 تا 80 هزار نسخه الکترونیکی را ثبت و به پایگاه داده منتقل می کند که میلیون نسخه افزایش یافته است. همچنین افزایش حدود 150 تا 200 برابری ضریب نفوذ این سامانه در کنار نیاز به ارایه خدمات جدید بیمه ای، تقویت زیرساخت ها و نحوه ارایه خدمات این سامانه را ضروری کرده است.

توضیح داد: از این رو در روزهای گذشته و پس از بررسی های متعدد توسط تیم های فنی، تصمیم به انتقال پلت فرم سامانه و نوسازی و نوسازی سامانه الکترونیکی درمان گرفته شد.

بر اساس بیانیه سازمان بیمه سلامت، حاج علی اسگری ادامه داد: اهداف این نوسازی ارتقای ایمنی اطلاعات سلامت در پایگاه های اطلاعاتی، بهبود فرآیند پشتیبانی الکترونیکی درمان (مانند سرعت بالا، کاهش فرآیند) است. گسل ها و توسعه زیرساخت ها). بنابراین انتظار می رود با اجرای این تغییرات، سرعت پاسخگویی در اجرای فرآیندها افزایش یابد.

وی گفت: با هدف نوسازی خانه فرعی بر روی سامانه پیش نویس الکترونیکی، از روز گذشته روند رفتن به زیرمجموعه جدید آغاز شده است و برخی خدمات پیش نویس الکترونیکی باید متوقف شود. با به روز رسانی سیستم، این بلوک ظرف 72 ساعت حذف می شود.

رییس مرکز فناوری علمی، امنیتی و اطلاعاتی سازمان بیمه سلامت ایران نیز گفت: با توجه به روند فعلی نگارش کاغذ که از ابتدای درمان الکترونیکی به عنوان روش جایگزین حفظ شده است، به همین شکل ادامه خواهد داشت. وجود دارد. مشکلی در روند دریافت خدمات برای بیماران وجود ندارد. همچنین همکاران سازمان بیمه سلامت در تمامی استان ها در مراکز بیمه و مراکز خدماتی برای ادامه روند نسخه نویسی و نسخه نویسی و انجام تعهدات بیمه ای در دسترس خواهند بود.

وی تصریح کرد: همچنین سایت سازمان با آدرس ihio.gov.ir و شماره تلفن 1666 مرکز تماس با مرکز خدمات مشتریان و اطلاع رسانی جهت توضیح و پیگیری هرگونه سوال احتمالی بیمه سلامت می باشد. سازمان بیمه و ارایه دهندگان خدمات 24 ساعته به کار خود ادامه می دهند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علت اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علت اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت"، کلیک کنید.