عزم ایران برای استفاده از فرصت‌های تقویت چندجانبه‌گرایی در آسیا

عزم ایران برای استفاده از فرصت‌های تقویت چندجانبه‌گرایی در آسیا

سرپرست وزارت خارجه ایران نوشت برگزاری نشست «مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا» نمایانگر عزم ایران در استفاده از همه فرصت‌ها برای تقویت چندجانبه‌گرایی، همکاری و همگرایی در آسیاست.

به گزارش تینو مدرن، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه از پایان موفق نشست مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا در تهران به ریاست ایران خبر داد.

دیپلمات ارشد ایران در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این نشست فرصتی فراهم آورد تا نمایندگان دولت‌های عضو و دبیران کل سازمان‌های بین‌الدولی آسیایی در خصوص موضوعات دستور کار نشست و چشم‌انداز فعالیت‌های مجمع بحث و تبادل نظر نمایند». 

او همچنین خبر داد که «در این نشست همچنین ۲ سند اصول حاکم بر فعالیت‌ها و آئین‌کار مجمع برای اولین بار به تصویب رسید». 

باقری تاکید کرد: «برگزاری این نشست در این مقطع نمایانگر عزم ایران در استفاده از همه  فرصت‌ها برای تقویت چندجانبه‌گرایی، همکاری و همگرایی در آسیاست».

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عزم ایران برای استفاده از فرصت‌های تقویت چندجانبه‌گرایی در آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عزم ایران برای استفاده از فرصت‌های تقویت چندجانبه‌گرایی در آسیا"، کلیک کنید.