عالمی: با این وضعیت نگران شرایط استقلال هستم/بعید می‌دانم مشکل مجوز نکونام جدی باشد

در گفتگو با تینو مدرن

عالمی: با این شرایط نگران شرایط استقلال هستم

این مبارز پیشکسوت گفت: با وجود این شرایط نگران وضعیت تیم در فصل نیستم.

ایمان عالمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تینو مدرن، درباره وضعیت فعلی باشگاه استقلال گفت: نگران وضعیت تیم هستم. هر سال قبل از شروع فصل اتفاقاتی می افتد که تیم به درستی بسته نمی شود، زیرا بازیکنان کلیدی جذب نمی شوند. با آمدن هلدینگ خلیج فارس در پایان سال گذشته، خوشبین بودم که او با برنامه ریزی مشخص و سریع به تیم کمک کند. همین اتفاق افتاد. البته کمی تاخیر برای ارائه برنامه وجود دارد و پیش بینی می شود به زودی این اتفاق بیفتد و مدیرعامل معرفی شود.

تیم باید تغذیه شود و تقویت شود

وی همچنین گفت: فصل گذشته قطعا از نظر فنی عملکرد موفقی داشتیم. بازیکنان با وجود همه مشکلات بازی های بسیار خوبی را با غیرت استقلال به نمایش گذاشتند. به نظر من کادرفنی نباید تغییر کند، تیم باید تغذیه شود و تقویت شود. هر مربی فلسفه ای دارد. اگر کادر فنی بازیکنان مورد نظر خود را داشت می توانست با استراتژی های متفاوت در بازی ها ظاهر شود. مدیرعامل و کادر فنی باید هر چه زودتر شناسایی شوند چون داریم وقت تلف می کنیم. برای اینکه در مسابقات نتایج خوبی بگیریم باید در نقل و انتقالات موفق باشیم. هلدینگ با حضور افرادی مانند سردار شهریاری که به فوتبال مرتبط است قطعا تصمیم درستی خواهد گرفت و من به این موضوع خوشبین هستم.

امیدوارم ثبات کادر فنی تحت تاثیر قرار نگیرد

مبارز استقلال با اشاره به اینکه نکونام کارش را خوب انجام داده یا نه و مشکل جواد نکونام برای ادامه کارش در استقلال جدی است، گفت: فکر نمی کنم در فصل گذشته نتیجه نگرفتیم. دوره. استقلال انجام داد. استقلال در بیست دقیقه با چند اتفاق خاص جام را از دست داد. بررسی مسائل و حوادث تیم وظیفه کارکنان است. برای شروع بهتر فصل جدید کمی زمان می برد. به شرطی که استقلال باشد بهترین نتیجه را گرفت. وقتی تیم فردی را برای رهبری انتخاب می کند، اساساً فلسفه و استراتژی او را انتخاب می کند. معتقدم بحث مجوز آقای نکونام مشکل جدی ندارد و امیدوارم ثبات کادر فنی به هم نخورد. جواد نکونام قبلاً به من گفته بود که تا برنگردم به ورزشگاه برنمی گردم و او هم رفت و یک جام برد و به ورزشگاه آمد این یکی از افتخارات فوتبال ایران است، پس نباید نارگیل را بسوزانیم. .

بازیکنان با کیفیت کمک می کنند

عالمی در خصوص اینکه چند درصد از تیم استقلال باید برای فصل تغییر کند، گفت: تیم استقلال با توجه به اولویت های خود بازیکن می پذیرد. اگر بر اساس اولویت ها نمی تواند بازیکن داخلی جذب کند، حتما باید سراغ بازیکن خارجی برود. سال گذشته با آمدن سیلوا و ماشاریپوف این تیم جان گرفت. اولویت باید بازیکن ایرانی باشد. بازیکنان با کیفیت کمک می کنند. تیم نساجی در ابتدای فصل گذشته نتایج بسیار بدی داشت اما بعد از آمدن آقای الهامی و گذشت دو بازی ارزیابی خوبی صورت گرفت و یک دروازه بان خارجی خوب به تیم خود اضافه کردند و نتایج خوبی گرفتند. شناخت درست تیم باعث انتخاب درست بازیکنان داخلی و خارجی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عالمی: با این وضعیت نگران شرایط استقلال هستم/بعید می‌دانم مشکل مجوز نکونام جدی باشد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عالمی: با این وضعیت نگران شرایط استقلال هستم/بعید می‌دانم مشکل مجوز نکونام جدی باشد"، کلیک کنید.