طلب 42 هزار میلیارد تومانی گندمکاران از شنبه پرداخت می شود

طلب 42 هزار میلیارد تومانی گندمکاران از شنبه پرداخت می شود

تینو مدرن:

محمدجواد اسگری، رییس کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم درباره پول گندم گفت: تاکنون 2 میلیون و 500 هزار تن گندم خریداری شده که 45 هزار میلیارد تومان و 2 میلیون و 200 هزار تن گندم کشاورزان است. پول تاکنون پرداخت شده است و پیش بینی می شود از روز شنبه 21 خردادماه شرکت های نفت و گاز سهم خود را پرداخت کنند تا به موقع حقوق گندمکاران پرداخت شود.

داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه شب گذشته در صدا و سیما گفت: شرکت های نفت، گاز و برق سهم خود را از هدف یارانه ها به حساب سازمان هدفمندی و با تجمیع این منابع واریز کنند. به گندمکاران پول واریز می کنیم.

به گفته منظور، افتتاحیه ها در روزهای ابتدایی هفته آینده خوب خواهد بود و می توانیم بخشی از این درخواست ها را تجدید کنیم، این جریان مستمر است، یعنی همه غله خود را می فروشند، باید در یک دوره قابل قبول ترتیب دهیم. طبق قانون یا مقررات هر آنچه می توانیم به آنها بدهیم.

منظور درباره زمان تحقق مطالبات گندمکاران از هفته آینده گفت: دوستان سازمان هم هدف دارند، تلاش می کنند این مطالبات را محقق کنند. دوستان ما به اذن خدا از اول هفته آینده کم کم نسبت به انجام مبالغ کشاورزان اقدام خواهند کرد.

به گفته رییس سازمان برنامه و بودجه، مطالبات کشاورزان به طور مرتب پرداخت می شود، سال گذشته نیز پرداخت شد، دولت خود را موظف می داند وام های خود را به ویژه به کشاورزان به عنوان وام حق بیمه پرداخت کند اما به طور کلی. در ابتدای هر سال تامین منابع در دو ماه اول سال معمولاً کمتر از ماه های دیگر است، زیرا نیمه اول فروردین که تعطیل است معمولاً 15 روز اول سال را می گیرد. تا تجهیزاتی که منابع را تعمیر می کنند شروع به کار کنند و منابع جمع آوری شود و دیر به دستشان برسد، اما دولت آنها را بذر ممتاز می بیند و از تمام توان خود استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طلب 42 هزار میلیارد تومانی گندمکاران از شنبه پرداخت می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طلب 42 هزار میلیارد تومانی گندمکاران از شنبه پرداخت می شود"، کلیک کنید.