طرز استفاده از قارچ گانودرما

طریقه مصرف قارچ گانودرما چگونه است؟

قارچ گانودرما لوسیدوم را به روش های مختلفی می توان مصرف کرد. اما در تمامی این روش ها لازم است که قارچ را آسیاب کرده و به پودر تبدیل نمایید. قارچ گانودرما لوسیدوم پرورشی به علت جنس و بافتی که دارد با آسیاب کردن نیز کاملا پودر (مانند زردچوبه یا مواد دیگر) نخواهد شد. اما برای مصرف در همین اندازه که در تصویر پایین مشاهده می کنید کافی است. قیمت گانودرما برای کبد چرب  در فروشگاه ما بیش از حد گران نیست

طرز استفاده از قارچ گانودرما

میزان مصرف قارچ گانودرما

مقدار مصرف قارچ گانودرما  روزانه 1 الی 3 گرم می باشد که توصیه می شود با یک گرم در روز شروع به مصرف کنید و بعد از بیست روز این مقدار را به دو گرم در روز برسانید. (ایده آل 2 الی 3 گرم در روز است) یک قاشق غذاخوری معادل دو گرم می باشد. برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است این مقدار در دو یا سه وعده و قبـل از وعده های غذایی مصرف شود. برای مثال اگر روزانه 2 گرم مصرف می کنید آن را به دو وعده یک گرمی در روز با فاصله زمانی تقسیم نمایید.

بهتر است که این قارچ قبل از وعده های غذایی مصرف شود اما اگر دچار مشکلات گوارشی یا معده هستید بهتر است پس از وعده غذایی مصرف کنید.

توجه: بیشترین میزان مصرف برای بیماری های خاص نظیر سرطان پنج گرم در روز با مشورت پزشک می باشد.

یک تا سه گرم قارچ خشک در روز (یک قاشق غذاخوری) از قارچ تهیه شده از ما. میزان مصرف به شرایط فیزیکی فرد بستگی دارد. برای شروع با یک گرم شروع کرده و بتدریج مقدار آن را افزایش دهید.  نکته مهم در ارتباط با درمان با قارچ های دارویی:  تاثیر قارچ ها سریع نبوده و به تدریج طی 3 تا 6 ماه و حتی تا یک سال می باشد. خرید گانودرما

نحوه مصرف قارچ گانودرما

1- جوشاندن یک قاشق غذاخوری پودر و نوشیدن عصاره آن به میزان یک یا دو فنجان در روز 2-اضافه کردن یک قاشق غذاخوری از پودر به همه غذاهای روزانه در حین پخت. روش جوشاندن بیش از دو هزار سال است که برای مصرف این قارچ استفاده می شود. با یک جستجوی ساده می توانید به فیلم های آموزشی مصرف آن در یوتیوب دستی یابید.

راهنمای تهیه عصاره گانودرما

روش اول: به میزان لازم، مثلا یک یا دو گرم از پودر را حداقل نیم و حداکثر 3 ساعت با حرارت ملایم بجوشانید و سپس درون فلاسک بریزید و طی یک یا دو روز، آن را مصرف کنید.  میزان آب مهم نبوده و بستگی به مدت زمان جوشاندن و یا میزان مصرف روزانه شما دارد. در زمان جوشاندن می توان به آن آب اضافه کرد.

در صورتی که طبع بدن یا طبع معده شما سرد است می توانید در زمان انتقال به فلاسک، مقداری زنجبیل یا دارچین اضافه کرده و یا در زمان مصرف به آن عسل بیفزاید.

راه ساده و سریع برای کسانی که زمان آماده کردن روزانه را ندارند:

میتوانید مقدار لازم برای ده روز خود را درست و در قالب های یخ در فریزر نگهداری کرده و روزانه یک دهم آن را (یک یا دو قالب) پس از آب شدن یا رقیق کردن با آب گرم مصرف نمایید. پلی ساکارید های دارویی قارچ تا 100درجه بالای صفر یعنی جوشاندن و زیر صفر یعنی یخ زدن  آسیبی نمی بینند. لذا نگران از دست رفتن خواص ان نباشید. تنها مورد مهم، مصرف آسان و پیوسته ان است. روش دوم: شب قبل از مصرف، مقدار دو گرم از پودر قارچ را به همراه دو لیوان آب جوش داخل فلاسک کوچکی ریخته و آنرا طی روز بعد مصرف نمایید.

عوارض جانبی گانودرما

در صورت استفاده از دوز بالای این قارچ عوارضی چون خشکی دهان، گلو و پوست، خارش در ناحیه بینی، سوزش سر دل بدلیل سردی قارچ، خونریزی بینی و جوش های پوستی گزارش شده است. در این صورت، مصرف آنرا به مدت ده روز تا رفع علایم آلرژی قطع نموده و سپس با دوز نصف و یا کمتر شروع نمایید و به همراه ادویه هایی نظیر زنجبیل دارچین و عسل مصرف نمایید.

یکی از بیماری های جنسی مزمن در آقایان که باعث بروز اختلالات گسترده در ارگاسم می شود؛ زود انزالی می باشد. این بیماری باعث افت کیفیت روابط زناشویی زوجین می شود. به نوعی در این بیماری فاصله بین حس برانگیختگی و ارگاسم کاهش پیدا می کند. بهترین روش برای رفع این مشکل اقدام سریع و به موقع جهت درمان می باشد. تحت چنین شرایطی شانس بهبودی فرد تا حد قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. زود انزالی باعث ایجاد مشکلات گسترده روحی نیز در فرد خواهد شد. به نوعی فرد مبتلا به این بیماری حس اعتماد به نفس خود را در روابط زناشویی از دست می دهد. با مصرف  قهوه فوری موکا برای زود انزالی  از رابطه زناشویی خود لذت ببرید

نکات

بدلیل رقیق کردن خون، در صورت پیش رو داشتن عمل جراحی، ده روز قبل از آن تاریخ از مصرف این قارچ به دلیل خونریزی در حین عمل خودداری نمایید. در افرادی که از دارو های کاهش فشار و یا رقیق کننده خون استفاده میکنند قبل از مصرف با کارشناس ما مشورت نمایید. در صورتی که سن بیمار بیش از 60 سال باشد قبل از استفاده با کارشناسان ما مشورت نمایید. افرادی که دارای عضو پیوندی هستند مجاز به مصرف قارچ های دارویی نیستند.

تقویت سیستم ایمنی

این ویژگی در طیف گسترده ترین مزایا و خواص گانودرما قرار می گیرد، همان گونه که می دانید وظیفه حفاظت از سیستم دفاعی بدن بر عهده گلبول های سفید بدن است، به همین علت گانودرما بیشترین اثرگذاری را بر گلبول های سفید دارد که موجب تقویت آن ها می گردد.

گانودرما دارای توانایی افزایش میزان گلبول های سفید برای مبارزه با انواع سرطان می باشد، افزون بر این مصرف آن سبب می شود بدن در برابر ابتلا به عفونت و قارچ مقاومت بسیار بیشتری داشته باشد.

بهبود سلامت قلب و فشار خون

مصرف غذاهایی با چربی بالا موجب به وجود آمدن کلسترول بالا و فشار خون بالا می شود به همین دلیل قارچ گانودرما با دارا بودن مواد مغذی موجب می شود تا جریان خون در رگ ها و شریان ها به سادگی جریان یابد. همچنین مقدار چربی که در خون وجود دارد را کاهش داده و کلسترول بد را نابود می کند. با مصرف قارچ گانودرما به دلیل اکسیژن رسانی به خون می توانید از ابتلا به بیماری های قلبی و فشار خون بالا جلوگیری کنید

ضد سرطان

یکی دیگر از خواص گانودرما، خاصیت ضد سرطان بودن آن است که می تواند با سلول های پیشرونده سرطان مقابله کند و آن ها را از بین ببرد. هنگامی که سطح اکسیژن در بدن کاهش می یابد سلول های سرطانی شروع به رشد می کنند اما هنگامی که سطح اکسیژن در بدن افزایش یابد سلول های سرطانی نمی توانند به رشد ادامه دهند، از همین رو مصرف گانودرما یک محیط سرشار از اکسیژن را برای بدن به ارمغان آورده که خود علتی بر ضد سرطان بودنش است.

بهترین قهوه برای درمان دیابت قهوه گانودرما برای قند خون است. این نوع قهوه حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم است که یک قارچ دارویی آسیایی با طیف وسیعی از فواید سلامتی است. ممکن است به کاهش التهاب، بهبود سطح قند خون و کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. علاوه بر این، ممکن است به کاهش سطح کلسترول و بهبود عملکرد کلیه نیز کمک کند. برای استفاده بیشتر از فواید سلامتی آن، بهتر است روزانه یک فنجان قهوه گانودرما بنوشید.

درمان عفونت

همان گونه که می دانید عفونت می تواند علل بسیار زیادی داشته باشد از همین رو گانودرما توانایی نابود کردن هر نوع از عفونتی را دارد. یکی از مهم ترین و اصلی ترین تاثیرات این قارچ بر روی معمول ترین عفونت یعنی عفونت ادراری است که جهت درمان این نوع عفونت می توان از دمنوش آن استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرز استفاده از قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرز استفاده از قارچ گانودرما"، کلیک کنید.