ضرورت خودکفایی در حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با تهدیدات صهیونیستی

در سخنرانی با یکی از نمایندگان مجلس دوازدهم گفته شد؛

ضرورت خوداتکایی در حوزه فناوری ارتباطات برای مقابله با تهدیدات صهیونیستی

طوسلی تقویت ظرفیت های فضایی و استفاده از فناوری های نوین مانند هوش مصنوعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: کشور باید توانمندی های خود را تقویت کند تا در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون اقتصادی فتح الله طوسلی در سخنانی با خبرگزاری تینو مدرن بر اهمیت خودگردانی در حوزه ارتباطات به ویژه در حوزه نظامی تاکید کرد و گفت: : عملیات اخیر صهیونیست ها برای ما هشداری داشتیم که نشان دهنده لزوم تقویت زیرساخت های ارتباطی است.

وی همچنین گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی برای افزایش توانمندی های نیروهای مسلح در برابر نفوذ کشورهای غربی و آسیب قطعات آلوده همکاری کنند.

طوسلی همچنین تقویت توانمندی های فضایی و استفاده از فناوری های نوین مانند هوش مصنوعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: کشور باید توانمندی های خود را تقویت کند تا بتواند در عرصه جهانی صدای خود را داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن کلان داده ها می تواند ما را از روندهای جهانی عقب ببندد و باید با جدیت بیشتری به این مسائل پرداخت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت خودکفایی در حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با تهدیدات صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت خودکفایی در حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با تهدیدات صهیونیستی"، کلیک کنید.