ضرغامی: آیین‌نامه ایمن‌سازی و استحکام تأسیسات گردشگری تصویب شد

جنب جلسه مجلس دولت؛

ضرغامی: آیین نامه ایمن سازی و تقویت تاسیسات گردشگری تصویب شد

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آیین نامه حمایت از امنیت و تقویت مراکز گردشگری در جلسه هیات دولت تصویب شد. ما در این زمینه نقص قانونی داشتیم و این آیین نامه با قوه قضائیه هماهنگ و به تصویب دولت رسیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تینو مدرن، علم و فناوری؛ عزت الله زرگامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز در حاشیه جلسه شورای دولت در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه آیین نامه حمایت از امنیت و تقویت مراکز گردشگری به تصویب رسید. از هیئت دولت ما در این زمینه نقص قانونی داشتیم و این آیین نامه با قوه قضائیه هماهنگ و به تصویب دولت رسیده است.

وی همچنین گفت: با این آیین نامه مراکز گردشگری و مراکز اقامتی به سه گروه تقسیم شده اند.

زرگمی گفت: تشخیص پرخطر بودن و عدم استحکام یک ساختمان در کارگروهی خارج از وزارت گردشگری انجام می شود و پس از شناسایی، بانک ها باید منابع لازم را تامین کنند و پس از مدتی این کار انجام می شود. شکل دادن.

وزیر میراث فرهنگی در ادامه سخنان خود گفت: فردا سومین دوره تجلیل و تجلیل از شخصیت های باقی مانده میراث فرهنگی برگزار می شود. در این زمینه محترم باشد. همچنین در ویژه برنامه از شخصیت ارشد رئیس جمهور شهید به عنوان حامی بزرگ میراث فرهنگی تجلیل شد.

وی گفت: نمایشگاه «شرف ایران باستان» نیز در شانگهای برگزار می شود که اتفاق مهمی است. موضوع جدی ما در این سفر رفع موانع گردشگری با چین بود.

ضرغامی تصریح کرد: در سال های گذشته ممکن است افراد مختلفی در مورد افراد مختلف تصمیم گیری کرده باشند، اما این تصمیمات سال های گذشته است که سر جای خود باقی مانده است، اما نمی توانند اجازه دهند در انتخابات به چه کسی رای دهد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانواده من می خواهند بین 3-4 نامزد قرعه کشی کنند، این بد نیست. هنوز تصمیم نگرفتم به چه کسی رای بدهم. خانواده من هنوز تصمیم نگرفته اند. آخرین صحبتی که با خانواده داشتم دیدم بین 3-4 نفر می خواهند قرعه کشی کنند، البته قرعه کشی بد نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرغامی: آیین‌نامه ایمن‌سازی و استحکام تأسیسات گردشگری تصویب شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرغامی: آیین‌نامه ایمن‌سازی و استحکام تأسیسات گردشگری تصویب شد"، کلیک کنید.