صدور ویزای حج عمره از هفته آینده

ویزای حج عمره از هفته آینده

عربستان صدور روادید عمره را آغاز کرده و از هفته آینده زائران خارجی پذیرفته می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، عربستان صدور روادید عمره را آغاز کرده و از هفته آینده زائران خارجی پذیرفته می شوند.

بر اساس این گزارش، عملیات بازگشت حجاج هم اکنون ادامه دارد و طبق آخرین برنامه ریزی ها 50 هزار زائر ایرانی از فرودگاه مدینه منوره و بقیه زائران از فرودگاه جده به آن کشور منتقل خواهند شد. این هواپیما 24 تیرماه از فرودگاه جده به مقصد تهران حرکت می کند و این سفر مربوط به انتقال نیروها و اداره اصلی است.

تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی مدینه منور به ایران 227 پرواز و تعداد پروازهای فرودگاه جده به آن کشور 150 پرواز است.

تردد مسافران به کشورمان از مکه به مدینه به مدت 4 روز انجام می شود و روزانه 4400 مسافر از مدینه به مقصد ایران تردد می کنند و در مجموع 69 پرواز (17 سفر) از فرودگاه مدینه انجام می شود.

تمامی پروازها به فرودگاه های مدینه منوره و جده در قالب 21 ایستگاه پروازی برای جابجایی زائران از شهرهای مختلف کشورمان انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور ویزای حج عمره از هفته آینده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور ویزای حج عمره از هفته آینده"، کلیک کنید.