صادرات 80 میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

صادرات 80 میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، علی باخری عصر سه شنبه در نشست خبری با تاکید بر اینکه بخش تعاون در حال احیای گام ها در راستای اجرای شعار سال مبتنی بر اقتصاد تعاونی و دموکراسی است و به همین منظور، گفت: بخش تعاون در نمایشگاه امسال او آنقدر قوی بود که توانایی های خود را در عرصه داخلی و بین المللی نشان دهد.

وی از افزایش سهم تعاونی ها در صادرات محصولات و محصولات خبر داد و گفت: تعاونی های مازندران در دو سال گذشته 80 میلیون دلار صادرات داشته اند.

مدیرکل کار، تعاون و محیط اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه اقتصاد تعاونی بر اساس شنیده های مقام معظم رهبری در تلاش است سهم خود را در اقتصاد کشور افزایش دهد تاکید کرد: فعالیت تعاونی ها با مشارکت از تعاونی ها مردم در دستور کار هستند و بخش تعاون باید بر اساس سند توسعه باشد.

وی یادآور شد: این مهم با کمک همه هیات های اجرایی استان انجام می شود تا طی 10 سال سهم تعاونی ها از 5 به 15 درصد افزایش یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صادرات 80 میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صادرات 80 میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.