«شهید جمهور» فرهنگ و مبانی انقلاب اسلامی را در جامعه متجلی کرد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

«شهید جمهور» فرهنگ و مبانی انقلاب اسلامی را در جامعه متجلی کرد - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد در حسینیه عزم قبر مطهر حضرت سلطان سید جلال. الدین اشرف (ONE) آستانه اشرفیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مسیر خوبی قرار دارد، تصریح کرد: امروز کشور راه درست خود را طی می کند و ما این راه را مدیون شهدایی هستیم که راه را به ما نشان دادند.

وی به نظر امام رحل (ره) درباره همکاری مردم با نهضت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) در 24 خرداد 42 و در سال 57 در جامعه ستمشاه آن زمان که ویران کردند چنین نظری ایجاد کردند. ستمگران رژیم سلطنتی و ولایت عدل علی (ع)ONE) در جمهوری اسلامی پ پیتو و این انقلاب تا قیام حضرت.Aj) پیوسته است.

استاندار گیلان بر لزوم اطاعت با تزریق روحیه امید و دشمن شناسی در کشورهای منطقه و محور مقاومت تاکید کرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی اکنون و پس از گذشت 46 سال از عمر پربرکت خود در این محور قرار دارد. مقاومت و در راه مبارزه صهیونیست ها چنان روحیه خصومتی ایجاد کرده که باعث بی ثباتی در رژیم شده است شهر صهیون و آمریکا تبدیل به جنایتکار شده است.

عباسی یکی از دلایل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را گسترش محور مقاومت در منطقه از طریق مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و دیپلماسی شهید رییسی عنوان می کند. عزیر دانست و توضیح داد: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی و کودتا جدید و حادثه طبس اتفاق افتاد اما کمک های غیبی باعث شد که به اهداف خود نرسند و در نهایت از طریق رژیم بیس عراق به جمهوری اسلامی حمله کردند و در آنجا شکست خوردند.

رژیم صهیونیستی سرطان خاورمیانه است

گفت که رژیم شهر صهیون این یک گره سرطانی در خاورمیانه است و افزود: این رژیم وحشی در منطقه مرتکب انواع جنایات شده و بی رحمانه نیست. گری شکست نخورد، اما پیروز نشد، زیرا طبق وعده الهی حق مسلم برنده خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، کشورهای غربی و بال های غربی و شرقی انواع سلاح ها را در اختیار رژیم بیس عراق قرار دادند و فرزندان مظلوم این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

عباسی به این نکته توجه کرد که مسیله فلسطین یک مسیله دینی در جامعه اسلامی است و تصریح کرد: وقتی رهبر شهید قرآن را در سازمان ملل در دست می گیرد و در مقابل از عدالت خداوند متعال و رحمت پیامبر صحبت می کند. کشورهای غربی یعنی دلهای مردم ایران به قرآن و دین مبین اسلام پیوند خورده است.

وی به طرح استکبار رژیم صهیونیستی برای انزوای جمهوری اسلامی ایران توجه کرد و گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران با جنایات این رژیم روبرو شود. شهر صهیون اگر آنها واکنشی نشان ندهند، به جنایات خود ادامه خواهند داد، همانطور که در 46 سال گذشته با تعدادی از دانشمندان و مشاوران عالی هسته ای شاهد بودیم. مان شهید شدند؛ آنها این روند را ادامه دادند اما عملیات طوفان اقصی تمام نقشه های آنها را از بین برد.

استاندار گیلان به تجلیل مقام معظم رهبری از عملکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: عملکرد دولت سیزدهم در سه سال گذشته به قدری تاثیرگذار بود که مقام معظم رهبری چندین بار مورد تجلیل و تجلیل قرار گرفتند و این روند ادامه دارد. همچنان ادامه دارد. پس از شهادت ایشان بی شک مردم به فردی رای خواهند داد که ادامه دهنده راه شهید رییس جمهور باشد.

عباسی همچنین خاطرنشان کرد: خستگی رییس جمهور برای وی معنایی ندارد و این حادثه دردناک باعث شد که مردم ایران در خلاء رییس جمهور شهید بنشینند. که کشورهای غربی را شگفت زده کرد. وای و تنها دلیل چنین وجودی قطعاً گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و جهاد در جامعه بوده است.

وی با تشریح اینکه ملت های آزادی خواه مشتاق آزادی هستند، اظهار داشت: دنیا تشنه آزادی، تربیت دینی، کلام وحی و رفع ظلم است که اکنون با حضور دانشجویان در دانشگاه ها در آمریکا شاهد آن هستیم. آنها به کمک های غذایی از روژاوا اعتراض می کنند شهر صهیون نمایش دادن.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ده سال گذشته از دهه فجر 13 هزار میلیارد تومان پروژه در این استان به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: قرار بود پروژه هایی به ارزش 15 هزار میلیارد تومان از جمله راه آهن خزر انجام شود. دریا هم هست، باید انجام شود. در سفر رییس جمهور شهید به گیلان، ایشان تحت عمل جراحی قرار گرفتند که متاسفانه ما را در سوگ رییس جمهور شهید فرو برد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«شهید جمهور» فرهنگ و مبانی انقلاب اسلامی را در جامعه متجلی کرد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«شهید جمهور» فرهنگ و مبانی انقلاب اسلامی را در جامعه متجلی کرد – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.