شاهزاده ایرانی وارد می‌شود؛ طارمی آماده درخشش مقابل غول‌های اروپایی

سیفر ستاری: فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از شب گذشته (سه شنبه) آغاز شد و چند تیم رقیب مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیورپول، میلان و یوونتوس به میدان رفتند. هفته اول این مسابقات که به شکلی متفاوت برگزار می شود امشب در یکی از جذاب ترین دیدارها اینتر و مهدی طارمی ستاره ایرانی اش در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. طارمی که تاکنون در دیدارهای رسمی پیروز نشده و گلزنی نکرده است، امیدوار است در بازی امشب گلزنی کند و در یک مسابقه بزرگ شروع به گلزنی کند.

میانگین تساوی اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

فرمت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از این فصل تغییر کرده و تعداد تیم ها از 32 به 36 افزایش یافته است. مسابقات دیگر به صورت گروهی برگزار نمی‌شود و همه تیم‌ها در یک جدول قرار می‌گیرند، اما هر تیم فقط با 8 تیم غیر دور برگشت دیدار می‌کند و در نهایت 8 تیم اول مستقیماً به مرحله بعد می‌روند. 8 تیم نهم تا بیست و چهارم شانس حضور در مرحله حذفی در پلی آف و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارند.

اینتر در این دور با منچسترسیتی، ستاره سرخ بلگراد صربستان، یانگ بویز سوئیس، آرسنال انگلیس، لایپزیگ آلمان، بایر لورکوزن آلمان، اسپارتا پراگا از جمهوری چک و موناکو فرانسه دیدار خواهد کرد. ، او را یکی از مدعیان جدی صعود به دور بعد می دانند.

شاهزاده ایران وارد می شود; طارمی آماده درخشش مقابل غول های اروپایی است

اتفاق ویژه طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

مهدی طارمی 4 فصل در اینتر با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و سابقه بسیار خوبی در این رقابت ها دارد. ستاره ایرانی در مجموع 26 بازی برای پورتو در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و 10 گل و 6 پاس گل به ثمر رساند. بهترین عملکرد طارمی در فصل 2022-2023 لیگ قهرمانان اروپا بود که در 7 بازی برای پورتو 5 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد. مهاجم ایرانی اینتر رکورد بزرگی در مسابقات بزرگ اروپا دارد و توانسته دروازه تیم هایی مانند یوونتوس، چلسی، لیورپول و اتلتیکو مادرید را باز کند. او امیدوار است امسال مقابل منچسترسیتی و آرسنال گلزنی کند تا این دو تیم در گروه تیم هایی قرار بگیرند که درهایشان مقابل ستاره ایرانی باز شده است.

در میان حریفان اینتر در این فصل، طارمی موفق شد دو بار دروازه بایرلورکوزن را باز کند و آمار او مقابل قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا بسیار خوب است.

شاهزاده ایران وارد می شود; طارمی آماده درخشش مقابل غول های اروپایی است

یک گل تا رسیدن طارمی به یک رکورد تاریخی

مهدی طارمی فصل گذشته از بهترین فرم خود فاصله داشت و در 7 بازی لیگ قهرمانان اروپا تنها 2 گل به ثمر رساند که هر دو در مرحله گروهی مقابل شاختار دونتسک اوکراین به ثمر رسید. او با ۱۰ گل اکنون سومین گلزن برتر آسیا در لیگ قهرمانان اروپاست و تنها سون هیونگ مین ۱۹ گل و ماکسیم شاتسکیخ ۱۱ گل زده اند. طارمی با زدن یک گل به مقام دوم رسید و با زدن 2 گل تنها در لیگ قهرمانان اروپا دومین گلزن آسیا شد.

با غیبت تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، طارمی این شانس را دارد که با سون در این فصل بدرخشد اما بعید به نظر می رسد که امسال رکوردش را پشت سر بگذارد. با این حال در صورت ادامه غیبت تاتنهام و سون در فصل آینده، طارمی می تواند با عملکردی فراتر از انتظار به بهترین گلزن آسیایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود. طارمی در حال حاضر بهترین گلزن لیگ قهرمانان ایران است و سردار آزمون با 6 گل و علی دایی با 3 گل هم ردیف هستند.

طارمی با لباس اینتر منتظر گل اول است

عملکرد طارمی از زمان انتقالش به اینتر تا حدودی هواداران این تیم را به خود جذب کرده و نشان داده است که می خواهد بازیکن مهمی در تیم سیمونه اینزاگی باشد. اما طارمی در دیدارهای رسمی تیم جدیدش موفق به گلزنی نشده است. او در بازی های تدارکاتی اینتر چشمگیر به نظر می رسید و 5 گل به ثمر رساند، اما در سری آ موفق به گلزنی نشد و تنها یک پاس گل به هم تیمی هایش داد. در بازی امشب مقابل منچسترسیتی شاید او در ترکیب اصلی قرار نگیرد و از روی نیمکت شروع کند اما در نیمه دوم به احتمال زیاد مورد استفاده اینزاگی قرار خواهد گرفت.

شاهزاده ایران وارد می شود; طارمی آماده درخشش مقابل غول های اروپایی است

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاهزاده ایرانی وارد می‌شود؛ طارمی آماده درخشش مقابل غول‌های اروپایی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاهزاده ایرانی وارد می‌شود؛ طارمی آماده درخشش مقابل غول‌های اروپایی"، کلیک کنید.