شاخصه‌های کابینه شاخص    – تینو مدرن

شاخصه‌های کابینه شاخص    - تینو مدرن

کابینه مجریه باید با نگاه کلی به اجرای قوانین بپردازد و به کشور خدمت کند که موجب امید و امید در کشور شود و در نتیجه توانمند و شایسته و متعهد به نظام انقلاب باشد.

به گزارش تینو مدرن، شعبه بصیرت در یادداشتی به قلم صابر محمدی نوشت: انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم یک سال زودتر از موعد مقرر و در زمانی برگزار شد که هنوز یک سال تا اتمام دولت سیزدهم باقی مانده است اما سروخ خادم بر اثر یک حادثه ناگوار در تپه ورزگان به شهادت رسید. این حادثه ناگوار و خدمات رئیس جمهور شهید و کابینه کارآمد ایشان به واسطه خدومان فراوان و پرشمار دولت سیزدهم در عمر کوتاه خود، برای همیشه در اذهان ملت ایران و در حافظه تاریخی این مرز و بوم باقی خواهد ماند. ناحیه. .
مردم بار دیگر برای رای دادن به پای صندوق های رای آمدند اما انتظارات آنها از دولت جدید همانند دولت شهید رئیسی است، بنابراین انتخاب اعضای هیات دولت و کابینه دولت چهاردهم برای دولت چهاردهم بسیار مهم است. افراد جامعه

در انتظار مردم
گفتنی است به جز دولت شهید رئیسی در ده سال گذشته سیزده دولت مسئولیت اجرای قوانین مصوب مجلس را بر عهده داشتند و هر کدام به شیوه خود و قوانین تقنینی قانون را اجرا کردند. به عنوان دستگاه اجرایی اگرچه برخی از این ایالت ها کارهای کوچک شگفت انگیزی انجام دادند و همه کارها را برای برخی مذاکرات بدون نتیجه گذاشتند و مردم را ناامید کردند، اما برخی دیگر به گفته مسئولان و وکلای ملت و کارشناسان، خوب کار کردند و توانستند کارهای بزرگ انجام دهند. و نخبگی و شناخت شهروندان، همه این موارد در اجرای وظایف خود و اجرای قوانین مصوب مجلس به دست اعضای کارآمد دولت می افتد.
اما امروز نوبت به دولت جدید، یعنی دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران رسیده است که با انتخاب اعضا و کابینه، امور کشور را به دست کسانی بسپارد که توانایی اداره کشور را دارند.

مذاکرات دولت
انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، عدالت محوری و اعتدال، منابع و امید، دولت و خدمت و مردم از جمله مقالات مهمی است که از ابتدای انقلاب اسلامی بر شکل گیری دولت ها تأثیرگذار بوده است. دولت چهاردهم امروز می خواهد کابینه خود را با ماده ای برای ایران تقدیم مجلس کند و پس از اخذ رای اعتماد کار خود را آغاز کند.
اجرای احکام اسلامی، حاکمیت و توجه و سیاستگذاری در امور داخلی و بین المللی، خدمت به مردم از کمترین امکانات از مهمترین ویژگی های دولت های انقلابی ده سال گذشته در کشور بوده است. . امروزه در اواسط دهه چهارم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت نقش اساسی در اجرای تجارت دارد. اموری که در قوه مقننه به تصویب فقهای مردم می رسد، قوه قضائیه از قانون حمایت می کند و در نهایت توسط دولت اجرا می شود.

ویژگی های اصلی کابین
دولت چهاردهم تا چند روز آینده شروع به کار می کند و باید کابینه خود را که برای انتخاب بهترین افراد از بین سیاستمداران، نخبگان و مردم نجیب تشکیل شده و از همه احزاب و گروه ها درخواست این انتخابات را داشته است، تعیین کند. پیشنهاد خود را معرفی کنید اما ویژگی ها و نشانه های کابینه ای موثر که بتواند کشور را از فراز و نشیب ها عبور دهد و به خانه برساند تا بتواند مسئولیت های خود را به درستی و بر اساس مصالح نظام انجام دهد، چیست. و جامعه را درگیر و درگیر کند
به طور کلی پیروی از اختیارات قانونی، رعایت و اجرای قوانین کشور، رسیدگی به سیاست های داخلی و استماع سوالات بین المللی از مهمترین وظایف امروز دولت و کابینه آن است. گفتنی است که اگر حکومتی نه تنها به وضعیت موجود بلکه به برنامه ها، برنامه ها و اهداف نسل های آینده و آینده توجه داشته باشد و مهمتر از آن به فراتر از مرزهای منطقه ای و ملی و کابینه نگاه کند، نمی تواند موفق باشد. وزرا اعضا هم دور از چشم بمانند، بگذارند بدون تعصب و بغض به امور خود بپردازند تا همگی ایران آباد داشته باشیم و یک دنیا فرصت و مردم شاد و راضی داشته باشیم.

کابینه امید
کابینه مجریه باید با نگاه کلی به اجرای قوانین بپردازد و به کشور خدمت کند که موجب امید و امید در کشور شود و در نتیجه توانمند و شایسته و متعهد به نظام انقلاب باشد. رئیس جمهور منتخب دولت چهاردهم با اعتقاد به رهبری درخواستی از همه احزاب و گروه ها داشت، در عین حال به برخی از ویژگی های مردم اشاره کرد و قصد دارد کابینه ای موثر برای اداره امور دولت تشکیل دهد. کشور.

آقای مدشکیان برای انتخاب شایسته ترین شرکا در دولت چهاردهم (اعم از وزرا، معاونان رئیس جمهور و روسای سازمان های بزرگ دولتی) خواستار مشورت و مشارکت در کلیه انجمن ها و نهادهای علمی و تخصصی، نهادهای مدنی و احزاب شد. . با مشارکت نمایندگان این نهادها و با توجه به شاخص های مشخص شده، سازوکار مشخصی تعیین و شایسته ترین اعضای کابینه پیشنهاد و انتخاب شوند.

اما همه این درخواست ها باید شرایطی را رقم بزند که یک طرف و یک گروه در انتخاب اعضا دخالت نکنند، هرچند این افراد باید از وکلای مردم رای اعتماد بگیرند.

از ایمان به قانون اساسی تا طهارت
اما ویژگی این افراد باید در وهله اول اعتقاد به قانون اساسی و اسناد عالی و در وهله دوم آوازه پاکی، صداقت و شجاعت و داشتن نگرش ملی به سوالات باشد.
پرهیز از جریانات حزبی، قومی، مذهبی و منطقه ای و پیروی و پایبندی به اصل و رویکرد رئیس جمهور و اعتقاد به توسعه و عدالتخواهی از دیگر نشانه های کابینه کارآمد و کارآمد است که می تواند این کشتی را از دریای سخت عبور دهد.
اعتقاد و انجام کار با تخصص و انتخاب صحیح، اعتقاد به لزوم دوستی و همگرایی، مقاومت و انعطاف در سیاست خارجی و درک رسالت سازمان و داشتن توانایی حل مشکلات از دیگر نشانه هایی است که مردم می توانند در نظر داشته باشند. موثر است کابینه و نمادی را برای مدیریت کشور انتخاب کنید.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاخصه‌های کابینه شاخص    – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاخصه‌های کابینه شاخص    – تینو مدرن"، کلیک کنید.