سیل در افغانستان / 33 کشته و 27 مجروح

سیل در افغانستان / 33 کشته و 27 مجروح

تینو مدرن:

سیاق جانان، سخنگوی وزارت بلایای حکومت موقت طالبان امروز اعلام کرد که بر اثر سیلاب، 606 خانه و 1950 مزرعه زراعتی علاوه بر تلفات جانی ویران شده است.

به گزارش خبرگزاری آوا، بر اساس اظهارات سخنگوی وزارت بلایای دولت موقت طالبان، از روز جمعه در بیشتر ولایات افغانستان سیل جاری شده و این سیل قربانیان زیادی را به همراه داشته است. و خسارات مادی

وی گفت: بارندگی اخیر در ولایات بادغیس، ارزگان، فراه، قندهار، تکسار، زابل، پروان، ننگرهار، هلمند، کابل، خوست، دایکندی، کنر، کاپیسا، پنجشیر، پکتیکا، پکتیا، لوگر، لغمان و هرات بوده است. سیل بالا آمده است

سخنگوی وزارت حوادث همچنین گفت: تلفات بیش از هزار خانواده یکی از نتایج سیل اخیر در افغانستان است.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه جاری تاکنون با همکاری سازمان های ملی و بین المللی کمک های اضطراری بین 22 هزار و 851 خانوار آواره و نیازمند توزیع شده است.

وزارت انرژی و آب حکومت طالبان نسبت به بارندگی شدید، سیل و افزایش سطح آب در روزهای آینده هشدار داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل در افغانستان / 33 کشته و 27 مجروح" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل در افغانستان / 33 کشته و 27 مجروح"، کلیک کنید.