سیل در افغانستان قربانی گرفت

سیل در افغانستان قربانی گرفت

خبرگزاری شینهوا گزارش داد که سیل چند روز گذشته در برخی مناطق افغانستان منجر به کشته شدن حداقل 14 نفر و خسارت به برخی روستاها شد.

به گزارش تینو مدرن، مقامات روز یکشنبه اعلام کردند که در چند روز گذشته بر اثر دور جدید بارندگی و جاری شدن سیل در استان های غربی و شمالی افغانستان و ولسوالی های همجوار، دست کم 14 نفر جان خود را از دست داده اند.

در فیلم های منتشر شده لحظه ریزش خانه های روستایی، قلوه سنگ های آورده شده توسط سیل و روستاییان شوکه شده از این اتفاقات را مشاهده می کنید.

«میر احمد صمیم» مسیول امور مهاجرین طالبان در ولایت «گور» می گوید که بیش از 500 خانواده در اثر سیلاب آواره شده و در کوهستان زندگی می کنند.

علاوه بر این، راه ها به دلیل سیل بسته شد، منازل شهروندان آسیب دید و چند نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش خبر بی بی سی، این مقام افغان گفته است که آسیب دیدگان سیل به کمک های اصلی و اصلی نیاز دارند و ممکن است تلفات آنها بیشتر باشد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل در افغانستان قربانی گرفت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل در افغانستان قربانی گرفت"، کلیک کنید.