سلیقه عجیب چینی‌ها؛ تولید مبلمان به شکل گوریل!

نادیا زکالوند: آوریل گذشته، یک وبلاگ طراحی عکس هایی از مبلمان گوریل شکل که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. این تصاویر بسیار زیبا و جالب بودند و مبل های گوریلی آنقدر واقعی به نظر می رسید که بسیاری از کاربران نمی توانستند واقعی یا مجازی بودن آنها را تشخیص دهند و همیشه می پرسیدند که این نوع مبلمان را از کجا می توانند تهیه کنند. در این میان، شرکتی که تولیدکننده مبلمان بود، با خوشحالی به خواسته های این مشتریان پاسخ مثبت داد.

طعم عجیب چینی؛ تولید مبلمان به شکل گوریل!

این شرکت به سرعت مبلمانی با طرح های گوریل تولید و به بازار عرضه کرد. گوریل های طراحی این شرکت از کینگ کنگ الهام گرفته شده اند و اگرچه به زیبایی تصاویر گوریل های هوش مصنوعی نیستند، اما توانسته اند مشتریان را به خود جذب کنند.

طعم عجیب چینی؛ تولید مبلمان به شکل گوریل!

این شرکت مبلمان گوریل خود را در رنگ ها و سبک های مختلف در بازار عرضه کرده است.

منبع:

odditycentral

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سلیقه عجیب چینی‌ها؛ تولید مبلمان به شکل گوریل!" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سلیقه عجیب چینی‌ها؛ تولید مبلمان به شکل گوریل!"، کلیک کنید.