سرمربی قوهای سپید لژیونر می‌شود؟

سرمربی قوهای سپید لژیونر می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ سرمربی تیم ملوان که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده ششم لیگ برتر به موفقیت مهمی برای هواداران انزلیچی دست یافت، اکنون پیشنهاد جالبی از لیگ برتر عراق دریافت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، ایجنت الزوره عراق پیشنهاد 300 هزار دلاری را به سرمربی ملوان ارائه کرد و به مهدی تارتار درباره احتمال کسب سهمیه آسیایی این تیم گفت: بودجه خوبی برای فصل آینده است.

اما تارتار چندان به این پیشنهاد توجهی نکرد و به دلیل نتایج خوب لیگ بیست و سوم، این سرمربی قصد دارد انتخاب خود را در لیگ برتر خلیج فارس انجام دهد.

البته لیگ برتر عراق همچنان ادامه دارد اما پس از از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و دوری از بالای جدول، مدیران باشگاه به دنبال عصام حامد سلیم هستند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمربی قوهای سپید لژیونر می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمربی قوهای سپید لژیونر می‌شود؟"، کلیک کنید.