سرعت بخشی به اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک ملت با همکاری دفاتر پیشخوان دولت

تسریع در اعطای فرصت ازدواج و فرزندآوری در بانک ملت با همکاری دفاتر پیشخوان دولت

به منظور تسریع و تسهیل در ارائه فرصت های ازدواج و فرزندآوری، تفاهم نامه خدمات ثبت درخواست، معرفی ضامن ها و ثبت قرارداد این دستگاه ها در گام اول از طریق 200 دستگاه دولتی و روستایی وارد فاز کاری شد. دفاتر پیشخوان ICT به نمایندگی از بانک ملت.

به گزارش خبرنگار گروه بازار خبرگزاری تینو مدرن، این سرویس بر اساس سیاست های دولت مبنی بر تسریع در پرداخت وام ازدواج و فرزند اجرا شده است و این خدمت اولین تجربه صدور بانک تلقی می شود. خدمات در ایران .

بر اساس این گزارش، با هماهنگی های انجام شده توسط بانک ملت، این خدمات در دفاتر ICT دولتی و روستایی (شامل احراز هویت، ثبت درخواست، معرفی ضامن یا ضامن، معرفی وثیقه الکترونیکی و قرارداد تسهیلات امضاء دیجیتال) قابل ارائه می باشد. به شهروندان و همسران جوان بدون هزینه.

به این ترتیب بانک ملت که رتبه اول نظام بانکی را در زمینه ارائه فرصت های ازدواج و فرزندآوری دارد، علاوه بر روش های قبلی با شعب و سیستم بانکی اصلی، کانال جدیدی را برای متقاضیان این فرصت ها فراهم کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرعت بخشی به اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک ملت با همکاری دفاتر پیشخوان دولت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرعت بخشی به اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک ملت با همکاری دفاتر پیشخوان دولت"، کلیک کنید.