سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری ۱۴۰۳ فعال شد

سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری ۱۴۰۳ فعال شد

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، امروز سه شنبه 21 آبان ماه سامانه گزینش حوزه های مجازی امروز سه شنبه 21 آبان ماه از طریق درگاه ارتباطی سازمان سنجش و تشخیص نظام آموزشی کشور راه اندازی می شود. ، با هدف راهنمایی داوطلبان در انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1403. برای رشته های دارای آزمون و رشته هایی که با توجه به اطلاعات و نتایج آزمون سراسری سال قبل که به داوطلبان ارائه شده فقط در سوابق تحصیلی می باشد.

تینو مدرن در خبر خود نوشت: راهنمای ویژه انتخاب رشته آزمون سراسری 1403، دانستنی های مفید و مفید در مورد انتخاب گیت شامل تفسیر محتوای کارنامه آزمون، آشنایی با بومی سازی، انواع سهمیه ها، استفاده از میدان مجازی و نکات مهم انتخابات میدانی اصلی یکشنبه 20 شهریور. به داوطلبان، والدین و مشاوران آنها توصیه می شود این ویژه نامه را مطالعه کنند.

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1403 ثبت نام نکرده اند در صورت تمایل می توانند در رشته های پذیرفته شده با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ثبت نام کرده و با توجه به ثبت نام مربوط نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبانی که در دانشگاه لغت پذیرفته شده اند، در صورت عدم ارائه انصراف خود به اداره کل آموزش و پرورش استان خود، طبق مقررات، سوابق تحصیلی به آنها داده نمی شود و مشخص است که داوطلبانی که در 1403 نفر در نوبت اول آزمون سراسری بوده اند و در زمان ثبت نام تنها متقاضیان شرکت در آزمون ویژه جذب مدرس دانشگاه فرهنگ لغت اعم از قبولی در دانشگاه فرهنگ لغت بوده اند یا خیر. انتخاب رشته آماده نیست و مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری نیستند.

داوطلبانی که می خواهند علاوه بر گروه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی، رشته های دانشگاهی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کنند، پس از دریافت مدارک به درگاه اطلاع رسانی سنجش، پذیرش و بررسی مراجعه کنند. مرکز خدمات تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته می تواند به سایت www.azmoon.org مراجعه کند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری ۱۴۰۳ فعال شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری ۱۴۰۳ فعال شد"، کلیک کنید.