ساقی آنلاین موادمخدر دستگیر شد

ساقی آنلاین موادمخدر دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری فروشنده اینترنتی گل با 5 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان توسط فردی در فضای مجازی، رسیدگی فوری به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و آنان قرار گرفت. آنها تحقیقات خود را انجام داده اند و مشخص می شود که متهم یکی از فروشندگان مواد مخدر است که در فضای مجازی کانال ایجاد کرده و از این طریق اقدام به فروش مواد مخدر کرده است.

وی ادامه داد: پس از این ماموران اداره مبارزه با جرایم اینترنتی پلیس مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران شعبه چهارم این پلیس موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از محله های شرقی شهر سرمایه از طریق اجرای اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی. پس از این موضوع به مرجع قضایی معرفی و مجوزهای لازم برای عملیات و دستگیری این فرد اخذ شد.

باباپور همچنین گفت: در ادامه این عملیات، تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی پس از چند ساعت گشت زنی نامحدود موفق به دستگیری متهمی که در محل خود مخفی شده بود، شدند. 5 کیلو مواد روانگردان گل کشف و ضبط شد. متهم به همراه اقلام کشف شده به کلانتری منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد که سابقه داشت پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات به دادسرا ارسال شد. فرآیند برخورد با جرم تحقیقات بیشتر در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساقی آنلاین موادمخدر دستگیر شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساقی آنلاین موادمخدر دستگیر شد"، کلیک کنید.