زنی به درون رودخانه پرید تا خرگوشی را نجات دهد/ عکس

نادیا زکالوند: امیلی سوئیفت نیویورکی که برای چهارم ژوئیه در رود آیلند بود، زنی را دید که برای نجات خرگوشی که در رودخانه افتاده بود و برای زنده ماندن تلاش می کرد به داخل رودخانه پرید.

زنی برای نجات یک خرگوش به داخل رودخانه پرید/تصویر

سوئیفت از آن فیلم گرفته و در TikTok پست کرده است. در این ویدئو زنی ناشناس در حالی که یک خرگوش را در آغوش گرفته است بر روی دیوار بلند رودخانه شنا می کند. از سوی دیگر ناخدای قایق «واتر فایر» به نام کریستیان ماینو 26 ساله که یکی از داوطلبان این مهمانی بود با قایق خود به زن رسید و او و خرگوش را سوار قایق کرد.

زنی برای نجات یک خرگوش به داخل رودخانه پرید/تصویر

ماینو به خبرگزاری محلی گفت: “ما برای زن طناب نجات انداختیم و او را از یک طرف قایق با نردبان بالا کشیدیم و روی قایق آوردیم. زن نیز خرگوش را نگه داشت تا خرگوش را نجات دهد.”

زنی برای نجات یک خرگوش به داخل رودخانه پرید/تصویر

زنی که خرگوش را نجات داد مورد تشویق شاهدان این حادثه قرار گرفت. یکی از افراد حاضر در صحنه گفت: بیشتر ما به حیوانات اهمیت می دهیم اما زنی که خرگوش را به رودخانه ای که کمی کثیف است انداخته است، کمی بیشتر از ما حیوانات را دوست دارد.

منبع:

بالا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زنی به درون رودخانه پرید تا خرگوشی را نجات دهد/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زنی به درون رودخانه پرید تا خرگوشی را نجات دهد/ عکس"، کلیک کنید.