زلزله تهران، ایران و رئیس جمهور آینده

زلزله تهران، ایران و رئیس جمهور آینده

بله، آخرین زمین لرزه تهران در سال 1830 یا 194 سال پیش رخ داد و ویرانی های گسترده ای به بار آورد. با توجه به دانش کنونی زلزله شناسی، هر 158 سال یک بار، یک زلزله بزرگ احتمال بسیار بالایی دارد که تهران را ویران کند. ببینید 36 سال از وعده طبیعت می گذرد و طبیعت معمولاً اشتباه نمی کند. این تاخیر اصلا چیز خوبی نیست، این تاخیر یعنی اینکه من بزرگتر و مخرب تر و مخرب تر می شوم، انرژی بیشتری جمع می کنم چون هر چه بیشتر به شما تذکر بدهند بی خیال تر و بی خیال تر عمل می کنید!

بر اساس تحقیقات گسترده، البته تا جایی که ممکن است و دانش فعلی، نتایج نشان می‌دهد که تعداد زیادی کشته، تخریب گسترده ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها، جنایات و غیره. هشدار یک هشدار است

پس از پایان شهر تهران به دلیل وابستگی انسانی، اقتصادی، نظامی و… به سایر مناطق کشور و با شرایط سیاسی مناطق اطراف ایران و اقوام مناطق داخلی کشور، تهران باید. آماده پذیرش پایان زلزله و حاکمیت آن کشور باشید.

اقتصاد، سیاست، قیمت بنزین، فروش نفت، سفره عمومی، بیکاری، ناامیدی، جی جی، مهاجرت، وضعیت ننگین علم، دانشگاه و مدرسه، مسکن و شهرسازی، ماشین و مسائل دیگر بسیار مهم است، اما اول شهر، در مورد کشور و مردم صحبت می شود؟

تا چند روز دیگه ولی تا چهار سال دیگه یکی از نامزدهای محترم انشالله به زودی ازدواج میکنه! احتمال وقوع زلزله در تهران بسیار زیاد است (بسیار خطرناک)، روایاتی از زمان امام هادی (ع) داریم و تا به امروز مطالعات مفصل زیادی داریم، باید نگران آن زلزله مهیب باشیم. ، بقیه برگ هستند.

قسم می خورم بزرگترین تهدید برای ایران 7000 ساله زلزله، زلزله احتمالی تهران و پایان یک تمدن است! اما باز هم نمی بینم که در مناظره ها و برنامه ها موضوع اصلی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. شیطان جنبه های ثانویه را بسیار مهم و جنبه اصلی را در چشم زرد می کند.

و سلام علیکم من پیرو خدا هستم

* استاد نمونه کشوری در مهندسی عمران، زلزله و مدیریت بحران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلزله تهران، ایران و رئیس جمهور آینده" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلزله تهران، ایران و رئیس جمهور آینده"، کلیک کنید.