زلزله اول در تیم‌ملی کشتی/ چه کسی استقلال را نجات داد؟

زلزله اول در تیم‌ملی کشتی/ چه کسی استقلال را نجات داد؟

ورزش امروز ایران و جهان نیز با رویدادها و موضوعات مختلفی مرتبط بود که گزیده ای از این رویدادها و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش خبر تینو مدرن، برای تنها مسابقه بین المللی فساد بزرگسالان ایران جوایز متعددی در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد هنوز این مسابقات پذیرفته نشده است.

جشنواره ایرانی چند سالی است که میزبان مسابقات بین المللی سابر ماهواره ای است. این مسابقات در شهر اصفهان برگزار شد و بیژن سرنگ پور برنده مسابقات جوایز آن مسابقات را به یاد فرزند مرحومش اهدا کرد و آن مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.

ویژه تینو مدرن/ پژمان درسکار جدی ترین گزینه برای جایگزینی محسن کاوه است

قرار است طی روزهای آینده محسن کاوه سرمربی تیم کشتی آزاد معرفی شود.

پژمان درشکار سال گذشته به دلیل نامعلومی 8 ماه مانده به بازی های المپیک پاریس از هدایت تیم ملی کشتی آزاد استعفا داد و این استعفا بلافاصله با ابراز احساسات الیرضا دبیر از سوی رئیس فدراسیون کشتی پذیرفته شد. و محسن کاوه به عنوان عضو منصوب شد. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک 2024 انتخاب می شود.

او به دلیل رسوایی دوپینگ یک سال در بحرین محروم شد

اتحادیه دو و میدانی بحرین (BAA) به مدت یک سال از شرکت در مسابقات زیر چتر فدراسیون جهانی دوومیدانی محروم شد.

به گزارش تینو مدرن، بحرین تا سال 2027 نمی تواند از ورزشکاران خارجی در تیم خود برای مسابقات ورزشی استفاده کند و تنها می تواند 10 ورزشکار را برای مسابقات جهانی 2025 به میدان بفرستد. همچنین وی تا ژوئن سال آینده حق حضور در هیچ رویداد ورزشی را نخواهد داشت.

قوی ترین، سریع ترین و طولانی ترین مردان المپیک پاریس

لاشا تالاخادزه ورزشکار گرجستانی، نوآ لایلز دونده آمریکایی و آرماند دوپلانتیس ورزشکار سوئدی در بازی های المپیک 2024 پاریس به عنوان قوی ترین، سریع ترین و بلندقدترین مردان المپیک که شعار معروف بازی های المپیک است، قهرمان شدند. ویدئوی رقابت این ورزشکاران در المپیک پاریس را تماشا کنید.

مارتینز همچنان به رونالدو وابسته است

سرمربی تیم ملی پرتغال درباره آینده کریستیانو رونالدو مهاجم 39 ساله در تیم ملی این کشور اظهار نظر کرد.

یورو برای پرتغال با تصمیم مارتینز برای ساختن تیم حول محور رونالدو آغاز شد. کریستیانو رونالدو 39 ساله در این تورنمنت 486 دقیقه بازی کرد اما نتوانست گلزنی کند. با این حال روبرتو مارتینز همچنان به دنبال استفاده از این بازیکن است.

سرمربی تیم ملی گلاش آزاد از سمت خود استعفا داد

مربی تیم ملی کشتی آزاد با وجود تایید استعفای خود از هدایت تیم ملی گفت: عده ای در این 8 ماه هر کاری از دستشان بر می آمد انجام دادند تا تیم ملی نتیجه نگیرد.

محسن کاوه در گفت و گو با تینو مدرن با تایید خبر تینو مدرن مبنی بر استعفای خود از هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان گفت: حقیقت این است که از فضای کشتی و شایعات و احادیث دیگر خسته شده ام و وضعیتم روحی است. . به گونه ای که نمی توانم در تیم ملی به کار ادامه دهم. به خاطر همین جهات و شایعات و تهمت ها از کشتی پرت شدم. من همیشه همراه گشتوار بوده ام و به همان باشگاه برمی گردم و سعی می کنم با تمام توان در خدمت جوانان ایران باشم.

ویدئو/ دوبارا رضاییان استقلال را به بازی برگرداند

رامین رضاییان موفق شد برای دومین بار دروازه ملوان را باز کند و بار دیگر از روی پنالتی به نتیجه رسید.

داوری بازی استقلال و ملوان

حیدر سلیمانی معتقد است تمام تصمیمات کوپال ناظمی حتی بدون کمک VAR هم درست بوده است.

خلاصه بازی استقلال 2-2 ملوان

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.

نکونام: تیم ما کامل نیست/ از بچه ها راضی هستم

امروز (جمعه) از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، استقلال و ملوان به مصاف یکدیگر رفتند که پوشان شین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. جواد نکونام سرمربی تیم استقلال هم می گوید تیمش کامل نیست و این مشکل گریبانش را گرفته است.

VAR مانع از شکست استقلال در قزوین/سپاهان صدرنشین شد

هفته دوم لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه با چهار دیدار آغاز شد که تنها سیرکان 3 امتیازی شد. رقابت های این هفته امروز با برگزاری 4 مسابقه به پایان رسید و سپاهان همچنان پیشتاز بود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلزله اول در تیم‌ملی کشتی/ چه کسی استقلال را نجات داد؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلزله اول در تیم‌ملی کشتی/ چه کسی استقلال را نجات داد؟"، کلیک کنید.