رییس سینمایی و توصیه ایرج میرزا

رییس سینمایی و توصیه ایرج میرزا

از آن دعاهایی که با شیر وارد بدن می شود و با روح بیرون می آید. هم کوتاه است و هم شیرین. با این حال، این مدیر فوق العاده که ظاهراً دوست دارد او را دکتر خطاب کنند، این دعا را از روی کاغذ می خواند. دعای ده یا دوازده کلمه ای با چهار یا پنج اشتباه عمده. یعنی رسما اشتباه است. رفتن و کف زدن وجود ندارد. اشتباه خطای رسمی خطاهای خیلی زیاد است؟ بهشت به زمین آمده است؟ شما اینجایید. همه می توانند این اشتباهات را مرتکب شوند. به خصوص در یک مراسم رسمی مهم. پس چرا جامعه اینقدر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد؟ این چیزها باید برای ما طبیعی باشد. وقتی وزیر خارجه دولت مستقر نمی تواند عربی و انگلیسی بخواند و رییس دولت رضی الله عنه گوی سبقت را از دیگران در این زمینه ها می رباید، آنچه از رییس صنعت سینما انتظار می رود. . سینمای ورشکسته ای است که فیلم هایش جدا از سینما بیشترین فروش را دارد. اما مهم است. این بسیار مهم است، زیرا این رییس جمهور و همکارانش با این ظواهر خود را برده اند. این رهبر و دوستانش با کشیدن مد ولا الذلین و سلام و علیک در گلویشان توانستند در مهمترین جایگاه مدیریتی بایستند. البته برخی از آنها به اندازه کافی نمی دانند. یعنی حتی اگر قوانین و ظواهر ملاک باشد، قطعا مردود می شوند، اما به راه های آسان تر و علایم کم زحمت تر روی می آورند. مثل این است که آن دو کودک بی گناه را با چادر روی صحنه بیاوریم و ببوسیم. آیا می دانید چنین کار بیهوده و بیهوده ای از نظر مدیرانی مانند آنها چقدر ارزشمند است؟ اتفاقی که برای سینما و سینمای گرانقیمت در دوران مدیریت این پدیده های شبه انقلابی و خودخواهانه افتاد، اصلاً مهم نیست. فرقی نمی کند که سازنده داستان های مجید در مدیریت این جامعه کار کرده باشد. فرقی نمی کند سینماها رسماً خالی از تماشاگر هستند و پرفروش ترین فیلم های این سال ها کپی دستی فیلم های فارسی است. و فقط صد درود برای فیلم های فارسی که لااقل شعارهای اخلاقی دادند و فرهنگ لوتی منشی و داش مشتیگری را ترویج کردند نه این آشغال ها که نشانه بی اخلاقی و ناپاکی است. آری عشق سینمای پرهزینه و بدون تماشاگر است که برای ما ساخته شده است. و اگر با دقت نگاه کنید، کل موضوع اینجاست. همه این تلاش ها برای به دست آوردن دل افرادی است که بهتر از ما هستند، بنابراین مهم نیست که روزنامه نگاران، منتقدان، روشنفکران و طرفداران جدی سینما عاشق این چیزها باشند یا از آنها متنفر باشند. مهم این است که رییس سینما آنقدر باهوش است که در مراسم اختتامیه جشنواره فجر جلوی همه دوربین ها و رسانه هایی که در دست دارد همه چیز را به صورت زنده پخش می کند تا به فاجعه ساخته پرویز شیخ طادی پاسخ دهد! دست دختر کوچولوهای سال چادر را بگیرید و بیاورید روی صحنه و آنجا بایستید و چادرشان را ببوسید تا آنهایی که باید بفهمند، بفهمند شما هم فکر هستید، خطری برای فرهنگ نیست. . از این سرزمین و یک نفر بالای سینمای این ملک است که دختران خردسالش چادر هستند. الله اکبر.

باران! آن که گفت: آتش حماقت و ریا، دیوانه را می سوزاند، گرچه دلتنگ مربیان منافق بود، اما در زمان او کمترین حماقت و ریا به چشم می خورد. یعنی لااقل بلد بودند یک آیه، یک حدیث، یک روایت را طوری بخوانند که همه جا دل جاهلان را خوش کند و گروهی را شک کند که اینها قوم خدا هستند. با این حال، در زمان ما، شما نیازی به تلاش زیادی برای خودتان ندارید. همین که بلد باشید با حرارت و عصبانیت شعارهای انقلابی بدهید و هر که مخالف اسلام و انقلاب و نظام نیست را متهم کنید و بیش از هر چیز به زنگ خیمه و جفیه و اقات توجه کنید. وگرنه به کسی که گفت یک ساعت فکر بهتر از هفتاد سال عبادت است، اعتنا نکن و به وصیت حکیم ایرج میرزا گوش کن که فرمود: صورتت را حفظ کن و به معنا بی تفاوت باش. جانت را بگذار تا از خیر دو جهان بهره کامل داشته باشی.

روزنامه کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس سینمایی و توصیه ایرج میرزا" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس سینمایی و توصیه ایرج میرزا"، کلیک کنید.