رگبار و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر چند استان

رگبار و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر چند استان

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بلایای هواشناسی سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک در برخی استان ها خبر داد.

صادق ضیایان در گفت وگو با تینو مدرن. وی درباره آخرین وضعیت جوی کشور گفت: دوشنبه تا جمعه بعدازظهر و شب در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان بارش باران خواهد بود. در برخی نقاط وزش باد شدید، در آذربایجان شمالی گرد و خاک و برف پیش بینی می شود.

وی همچنین گفت: در این مدت در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور، دامنه های جنوبی البرز، برخی از جنوب غربی و از چهارشنبه تا جمعه به غیر از این مناطق، در شمال شرق و جنوب شرق وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود. . چند ساعت دیگر.

وی تاکید کرد: از روز چهارشنبه وزش باد و گرد و خاک در نیمه شرقی کشور تشدید می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هواشناسی سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی 2 روز آینده تهران گفت: آسمان تهران فردا (5 تیرماه) صاف و کم ابری و گاهی ابری خواهد بود. . از نظر وزش باد در شب هوا ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد خواهد بود. کمینه و بیشینه دما ۲۶ و ۳۷ درجه و پس از فردا (۷ تیر) هوا ابری، نیمه ابری و گاهی وزش باد و کمینه و حداکثر ۲۷ و ۳۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رگبار و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر چند استان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رگبار و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر چند استان"، کلیک کنید.