رگبار و وزش باد شدید در تهران

رگبار و وزش باد شدید در تهران

تینو مدرن:

با توجه به بررسی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیش یابی، پیش بینی می شود طی 5 روز آینده آسمان استان تهران صاف و نیمه ابری در بعدازظهر و شب همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد باشد. در این مدت در برخی نقاط استان به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و در نواحی برف و در برخی نقاط به ویژه در نواحی جنوبی و غربی گاهی بارش باران و رعد و برق وجود دارد. بادهای شدید وجود دارد استان گاهی وزش باد شدید، گاهی رعد و برق و گرد و خاک و کمبود موقت هوا پیش بینی می شود.

پیش بینی می شود از امروز تا جمعه (13 تا 8 جولای) در بیشتر ولسوالی های آن ولایت دمای هوا افزایش یابد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بیشینه دمای هوا در 24 ساعت گذشته در استان ورامین تهران 37 درجه گزارش شده است.

آسمان تهران فردا و فردا (14 و 16 تیرماه) ابری و ابری، تا ساعاتی دیگر افزایش ابر و وزش باد شدید، گاهی باران و رعد و برق، وزش باد و گرد و خاک و بالاترین و مرتفع ترین هوا پیش بینی می شود. کمینه دما 37 تا 28 درجه و 37 تا 28 درجه پیش بینی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رگبار و وزش باد شدید در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رگبار و وزش باد شدید در تهران"، کلیک کنید.