رویکرد قضات در صدور آرا، اصلاحی و تربیتی باشد

رویکرد قضات در صدور آرا، اصلاحی و تربیتی باشد

تینو مدرن/خوزستان رییس دادستان کل کشور گفت: رویکرد قضات در رای دادن و سایر تصمیمات قضایی باید رویکردی اصلاحی و تربیتی در این زمینه باشد تا شاهد اصلاح و بازگشت زندانی به آغوش خانواده و جامعه باشیم.

زیارت اسلام و مسلمین محمد محدی آزاد مراسم آزادی 70 نفر از محکومان دارای معلولیت اقتصادی و مراسم ازدواج 20 نفر از همسران فرزندان زندانیان در زندان سپیدار اهواز و سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (س: زندانیان و آنان) برگزار شد. خانواده ها اعضای جامعه هستند و جمهوری اسلامی ایران در مقابل این قشر از جامعه مسیول می بیند که به دلایل مختلف از جمله ناآگاهی، فقر مادی و فرهنگی، فریب دشمنان و … مرتکب جنایت و خطا شده و محکوم به حبس هستند. .

به گزارش تینو مدرن، از دربار خوزستان، وی همچنین گفت: امتیاز انسان بر سایر موجودات عالم، هوش و استعداد بی پایان اوست و خداوندی که این سعادت را به انسان داده است، به انسان نیز همه چیز عنایت کرده است. امکانات روی زمین . . برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید استعدادها و مهارت ها را توسعه دهید و زندگی خود را غنی کنید و برای زندگی ابدی آماده شوید.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه افراد دارای ابعاد روحی، روحی و جسمی هستند، گفت: کار بدنی و استحمام سالم و حلال بعد جسمانی را تقویت می کند، علم همراه با شعوری که مردم فکر می کنند. ، بعد باعث تقویت ذهن و روح می شود. مثل نماز و نماز و روزه و احسان به مردم باعث تقویت حال روحی انسان می شود.

وی همچنین گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی و اسلامی است و هدف امام خمینی (ره) از برپایی انقلاب، خدمت به توسعه این سه بعد انسانیت همزمان بود، بنابراین از ابتدا. از انقلاب، شاهد حرکت گروه های جهادی در سراسر کشور با ساخت مدرسه و مساجد بود و مراکز فرهنگی دیگر در آنجا بود تا آموزش و پرورش را به دورافتاده ترین نقاط کشور برساند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی با بیان اینکه امروز چشم همه مسیولان کشور به تقویت این سه بعد انسانی است، گفت: رویکرد قضات در رای دادن و سایر تصمیمات قضایی نیز باید همین گونه باشد. رویکرد توانبخشی و آموزش و شاهد توانبخشی و بهبودی در این زمینه.

وی در این جشن از اداره کل زندانهای خوزستان و تمامی کسانی که در جشن فرزندان پناهجویانی که علیرغم نبود سرپرست خانواده خانواده خود را از آسیب های اجتماعی مصون داشتند و توانستند زندگی جدیدی را برای خود آغاز کنند تشکر کرد. . این یک دلیل خوب است

دادستان کل کشور در پایان سخنان خود به انتخابات زودهنگام شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و از حاضران خواست با نشستن بر پای صندوق های رای حماسه دیگری ایجاد کنند که موجب شرمساری و ناامیدی مردم شود. . دشمنان ایران اسلامی

علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان وی همچنین در این مراسم گفت: در دوران تغییر و اعتلای دستگاه قضایی از افتخار خدمت در استان خوزستان به همراه دادستان مرکز استان، اعضای شورای معاونین، اعضای قوه قضاییه شورا. شورای امنیت، نهادهای مدنی و ریش سفیدان استان تلاش کردیم تا رویکرد جامعه را نسبت به زندان و زندان تغییر دهیم.

وی همچنین گفت: استفاده از زندان برای تامین امنیت و ثبات جامعه، تلاش برای بازپروری، بازپروری و اجتماعی کردن زندانیان، تغییر رویکرد زندان برای حمایت از خانواده زندانیان و رویکرد قضایی به عدالت. برای تامین ثبات جامعه با دستگیری کسانی که مستحق آن هستند، آنها در زندان هستند و با ارتکاب جرایم خشن به امنیت جامعه آسیب می زنند، این یکی از این اقدامات است.

وی ادامه داد: بر اساس رصد انجام شده در دو سال گذشته 629 زندانی حق آزادی مشروط و 27 هزار و 796 زندانی حق مرخصی گرفتند که از این تعداد 3 هزار و 750 زندانی آزاد شدند.

دهقانی همچنین گفت: مرکز استان دیه با کمک خیرین و نیکوکاران، سرمایه گذاران و اعضای هییت مدیره بنگاه های صنعتی بزرگ استان زمینه آزادی 650 زندانی جرایم غیرعمد را که مستحق کمک بوده و به دلیل زندانی شدن در زندان به سر می بردند، فراهم کرد. دلیل. کمبود آن در همان زمان، استفاده از اوراق الکترونیکی برای زندانیان با کیفیت بالا به سال 1995 رسید.

وی گفت: در این مدت 10 هزار و 626 زندان مورد بازدید ادارات قضایی و قضات استان قرار گرفت.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: افزایش کمک های مردمی مرکز دیحه و انجمن حمایت از زندانیان در این مدت محسوس بوده و امسال نسبت به سال گذشته 300 درصد بوده است به طوری که در دو سال گذشته 650 زندانی وجود داشته است. . – مجرمان مالی عمد از زندان آزاد آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

دهقانی همچنین گفت: امسال مرکز دیهی استان 17 میلیارد و 500 میلیون ریال و انجمن حمایت از زندانیان 12 میلیارد و 440 میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری کرده اند.

وی همچنین گزارشی از اقدامات فرهنگی، عمرانی، حرفه ای و اشتغال در زندان های استان ارایه کرد و گفت: در این مدت پنج هزار نفر در دوره های آموزشی و پرورشی با راه اندازی مرکز دایمی فنی و حرفه ای شرکت کردند و گفت: گواهی صلاحیت. و کار برنده شد و به 2 هزار و 445 موضوع رسید.

در زیر صادق جعفری چگانی، دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان وی همچنین گفت: 121 زندانی امروز آزاد شده اند که 70 نفر از آنها زندانی جرایم مالی و بقیه با طی مراحل قانونی آزاد شده اند.

وی همچنین گفت: امروز با کمک انجمن حمایت از خانواده زندانیان، خیرین و سایر نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) 500 بسته کمک معیشتی به خانواده های زندانیان، 20 جهیزیه اهدا شد. . از همسران خانواده زندانیان و هدایایی به 30 نفر از نخبگان که کودکان معلول هستند حمایت جامعه داده شد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویکرد قضات در صدور آرا، اصلاحی و تربیتی باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویکرد قضات در صدور آرا، اصلاحی و تربیتی باشد"، کلیک کنید.