روابط عمومی ها آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، سید هاشم حسینی بتونه کاری وی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای روابط عمومی و ارتباطات استان های استان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید آیت الله رییسی و همرزمان شهیدش و اعیاد پیش رو اعلام کرد: اساس اسلام بر این است. ذهن انقلاب برای این است که حکومت از مردم باشد.

به گفته وی خدمت به مردم و افتخار خدمت در نظام اسلامی توفیقی است که همواره مورد تاکید امام رحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است و رهبر شهید با گفتار و رفتار خود این را ثابت کرد. و فعالیت ها

مدیرکل روابط دفاعی و روابط عمومی استانداری گیلان یکی از نشانه های حرکت به سوی انقلاب اسلامی پس از التزام به ارزش های الهی و انسانی را جلب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: این رویکرد است. و به طور عینی علامت در دولت شهید رییس جمهور ظاهر شد و ادامه دارد.

حسینی بتونه کاری رییس کمیته ارتباطات و ارتباطات انتخابات گیلان با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی به عنوان خط مقدم جنگ روانی دشمن گفت: بیشترین اعضای نهادی یک سازمان روابط عمومی هستند. دلیلش این است که زبان بیان، چشمی است که می بیند، گوشی است که می شنود و ناشر کار یک آژانس روابط عمومی است.

وی خطاب به مسیولان روابط عمومی اعلام کرد: شما نقش ب محل با انتشار منظم عملکرد جهادی دولت سیزدهم می توانید حضور مردم را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نشان دهید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان همچنین بیان کرد: از مهارت های ارتباطی دیداری، شنیداری، نوشتاری و رسانه ای استفاده کنند. اخذ شده از حوزه مجازی، دستاوردهای سازمان و دستگاه آن و عملکرد مهم و کلی است سود وی برای اطلاع دولت رییس جمهور شهید گفت: تقویت روابط سازماندهی شده اند حضور در دستگاه های اجرایی و دولتی، تقویت روابط کارکنان با مدیران و توسعه روحیه کار و تلاش برای مردم از دیگر مواردی است که روابط عمومی باید به آن اهمیت دهد.

روابط عمومی آینه نهادهای اداری است

مدیران روابط عمومی استانداری ها متخصص باشند

حسینی با بیان اینکه مسیولان روابط عمومی استان ها باید در این زمینه متخصص و ماهر باشند، اظهار داشت: روابط عمومی ها باید با همکاری نزدیک و هماهنگ با رسانه ها نقش عمده ای در ابلاغ دستاوردهای دولت داشته باشند.

مدیرکل استانداری تاکید کرد که روابط عمومی آینه همه مشاهده گردید دستگاه های اجرایی اساسی ترین رابط مردم و دولت هستند و گفت: روابط عمومی قوی و موفق می تواند دستگاه اداری را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز امیدواری کرد: تمامی سخنرانی ها و اطلاعیه های مردمی استان با توجه به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت ویژه و خطیر وظیفه اعضای اطلاعیه در ثبت حق و نشر حق. اخبار. و در نهایت ایجاد فضای سالم در کنار توسعه روحیه همبستگی و مشارکت مردم، فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، شرافتمندانه و ضد دشمن فراهم کند.

مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه روابط عمومی استانداری گیلان در کنار روابط رسانه ای در انتخابات اسفندماه موفق عمل کرد، اظهار داشت: در انتخابات اسفندماه سال جاری نیز در این انتخابات موفق عمل کردند. قسمتی از وی در راستای کسب بالاترین روابط عمومی کشور بیان کرد: امید است تمامی روابط عمومی های استان ها با همت دولت و اصحاب رسانه علاقمند برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه ای دیگر پیشروی کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روابط عمومی ها آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روابط عمومی ها آیینه تمام نمای دستگاه های اجرایی هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.