رد معلمان در گزینش به‌دلیل تصویر بی‌حجاب در پروفایل؟

به گزارش تینو مدرن، دبیر هیأت انتخابات وزارت آموزش و پرورش درباره این ادعا که دانشجو معلمان در انتخابات تنها به دلیل عکس پروفایل مردود شدند، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اینکه در انتخابات رد شده اند صحت ندارد. انتخابات انتخاب فقط به دلیل عکس پروفایل و بدون اخطار قبلی.

سید امیر محمد خراسانی; نماینده وزیر آموزش و پرورش در هیأت مرکزی گزینش و دبیر هیأت مرکز گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با تینو مدرن گفت: رد وضعیت شغلی دانشجو معلمان به دلیل عکس پروفایل در این صورت باید کل پرونده فرد مورد بررسی قرار گیرد، صرفا به دلیل عکس پروفایل رد دانشجو درست نیست.

وی همچنین گفت: دانشجو معلمان در دوران تحصیل به صورت آزمایشی به کار گرفته می شوند و پس از چهار سال مجددا انتخاب می شوند.

دبیر ستاد انتخابات وزارت آموزش و پرورش به این سوال پاسخ داد آیا روی عکس پروفایل خود حساس هستید یا عکس های بدون حجاب را در پروفایل خود قرار می دهید؟ وی تصریح کرد: در این موارد ابتدا به آن فرد تذکر می دهیم که اگر دانشجو معلمی بعد از 4 سال معیارهای گزینش را نداشته باشد، طبق قانون می توانیم در مورد او تصمیم گیری کنیم، اما شیوه رفتار ما این است که به مردم فرصت دهیم.

وی ادامه داد: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری نمی توانیم فردی را به صورت رسمی به مدت یک سال استخدام کنیم اما همچنان می توان مشغول به کار شد و در این مدت بر وضعیت وی نظارت خواهیم کرد.

رد شدن معلمان در انتخابات به دلیل عکس پروفایل برهنه؟

خرازانی تاکید کرد: شیوه کار به این صورت است که در ابتدا تذکر و فرصت به مردم می دهیم به جز موارد خاص مانند مواد مخدر، سوال از نهادهای امنیتی و محکومیت های قضایی.

وی همچنین با اشاره به اینکه تا امروز در رای گیری هیات مرکزی انتخابات ندیده ام هیچ یک از دانشجو معلمان به دلیل عکس پروفایل و بدون اخطار قبلی دچار مشکل شوند، گفت: اگر کسی در این زمینه ادعایی دارد. فوق با هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش تماس بگیرند و البته ممکن است مواردی در حوزه فضای مجازی در خصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وجود داشته باشد که باید به دقت بررسی شود.

دبیر ستاد انتخابات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: چندی پیش یکی از وزرای سابق آموزش و پرورش گزارش داده بود که دانش آموز معلمی به دلیل داشتن گربه در خانه از بازرسی خودداری شده است، این دانشجو معلم گفت: «من فکر می کرد چون به مصاحبه کننده گفتم در خانه گربه دارم، در مرحله انتخاب رد شدم» اما دلیل رد شدن او موضوع دیگری بود که در پخش مجدد تایید شد. بررسی روند انتخاب، و او اکنون یک معلم شغلی است

خراسانی در خصوص ادعای رد 8000 دانشجو معلم در جریان انتخابات گفت: این عدد صحت ندارد و در 2 سال گذشته از 50 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرنگی پرونده 800 نفر توسط گزینش بررسی شده است. مرکز و از 70 درصد مشکل حل شده است.

وی در خصوص ادعای دریافت 600 میلیون تومان نیز اعلام کرد: فردی که پس از 4 سال تحصیل دست از کار بکشد باید هزینه تحصیل خود را پرداخت کند.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رد معلمان در گزینش به‌دلیل تصویر بی‌حجاب در پروفایل؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رد معلمان در گزینش به‌دلیل تصویر بی‌حجاب در پروفایل؟"، کلیک کنید.