رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!

رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!

تینو مدرن/ سمنان فرمانده انتظامی استان از رد فساد بیش از 36 هزار دلاری توسط ماموران وظیفه شناس در ایست بازرسی شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل مقوفه امروز 29 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس Police شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف و متوجه جعلی بودن گواهینامه رانندگی شدند.

وی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو با پی بردن به جعلی بودن مدارک توسط ماموران اقدام به فرار کرد و با استفاده از تاریکی هوا و ارتفاعات پست و بلند منطقه متواری شد و گفت: راننده خودرو دستگیر و تعداد زیادی پژو 36600 دلاری برداشت و دلارهای جاسازی شده در محل های مختلف خودرو کشف و ضبط شد.

سردار مقوفه ادامه داد: راننده خارجی فاقد مدارک شناسایی بوده و برای جلوگیری از دستگیری وی و توقیف خودرو توسط پلیس به دو مامور پلیس وظیفه رشوه 36 هزار و 600 دلاری ارایه کرده و از این پیشنهاد سرباز زده است. راننده خودرو مدارک وی اخذ و پرونده تشکیل شد.

این افسر عالی رتبه انتظامی با بیان اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد پرونده مفتوح شکات سرقت در سطح شهر مشهد وجود دارد، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و دادگاه تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه صداقت و اعتماد در بعد مادی و معنوی از ویژگی های بارز پلیس اسلامی است، گفت: با هدف توسعه فرهنگ خودگردانی، ارتقای یکپارچگی عمل و احترام به این دین اقدام و الگوی رفتاری مناسب برای این نگهبانان، قدردانی شد.
پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!"، کلیک کنید.