رحمت عالمیان: نیما خیلی ناراحت است/ سرمربی تیم ملی از او حمایت نکرد

پدر نیما و نیوشاد ایلامیان گفت: نیما نمی دانست قهرمانی آسیا برای قهرمانی جهان است و نباید به راحتی از این بازیکن اصلی می گذشتند.

رحمت عالمیان در گفت وگو با تینو مدرن، نیما ایلامیان را از دست دادن مسابقات جهانی 2025 اعلام کرد: نیما و نشید در المپیک پاریس با آقای لطفول نسبی برای میدان دادن به بازیکنان جوان و ایجاد حمایت برای عدم حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به توافق رسیدند. . من شخصا به آقای قارداشی رئیس فدراسیون و حدادگر دبیر فدراسیون گفتم که نیما و نوشاد همیشه در مسابقات مختلف هستند و به بازیکنان جوان و امید میدان می دهند تا ناامید نشوند و انگیزه ایجاد کنند. آنها را .

وی ادامه داد: نوشاد بعد از المپیک در فرانسه ماند اما نیما به ایران بازگشت. دستش در المپیک پاریس آسیب دید و تحت مداوا بود و در انتخابی تیم ملی شرکت نکرد. پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی اعلام کردند که قرار است مسابقات قهرمانی آسیا نیز سهمیه مسابقات جهانی 2025 را به دست بیاورند. این در حالی است که ما حتی از وجود چنین مشکلی اطلاع نداشتیم. نیما برای قهرمانی جهان برنامه ریزی کرده بود و اگر از این روش اطلاع داشت با همین شرایط شرکت می کرد و جزو چهار نفر می شد. نیما نباید به راحتی می گذشت.

رحمت عالمیان: نیما خیلی ناراحت است/ سرمربی تیم ملی از او حمایت نکرد

از بازیکن موثر گذشتند

عالمیان همچنین گفت: بعد از انتخابی تیم ملی اعلام کردند که چون نیما شرکت نکرده، برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب نمی شود. نیما عالمیان بازیکن اصلی تیم ملی است و نقش زیادی در موفقیت این تیم در بازی های آسیایی و قهرمانی جهان کره جنوبی داشت اما موثرترین بازیکن این تیم کنار گذاشته شد. نیما شش سال است که به تنهایی در فرانسه زندگی می کند و چندین بار تصمیم به بازگشت به ایران گرفت اما برای اینکه شرایط فنی بهتری به دست آورد و خودش را باور کند مقاومت کرد. نیما و نوشاد برای تیم ملی شکوه می آورند و نباید به راحتی از نیما می گذشتند. برای تیم بانوان قرار شد 6 نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند و ما درخواست کردیم که آقایان هم 6 نفر را اعزام کنند. آنها جلساتی را برگزار کردند اما هنوز توافقی حاصل نشد.

رهبران از نیما حمایت نکردند

عالمیان در پاسخ به این سوال که پس از اطلاع از باخت نیما در مسابقات جهانی چه واکنشی نشان داد؟ وی همچنین گفت: نیما خیلی ناراحت بود چون اگر می دانست چنین قانونی وجود دارد در انتخابی تیم ملی شرکت می کرد. سرمربی تیم ملی باید اختیارات کامل داشته باشد. بازیکنی که در مسابقات جهانی و آسیایی و بازی های آسیایی عملکرد خوبی دارد، سرمربی باید اقتدار داشته باشد و دفاع کند و بگوید برای کسب سهمیه انفرادی و دونفره مسابقات جهانی به این بازیکن نیاز دارد و نباید از خط عبور کند. . . متأسفانه مدیر مدرسه از آن حمایت نکرد.

رحمت عالمیان: نیما خیلی ناراحت است/ سرمربی تیم ملی از او حمایت نکرد

افشین نوروزی از محرومیت یک ساله ناراحت شد

بازیکن سابق تیم ملی تنیس روی میز ایران همچنین به حکم یک ساله افشین نوروزی اشاره کرد و گفت: افشین نوروزی بازیکنی است که از هر نظر حق دارد. او سال ها برای تیم ملی کار کرد و وقتی هنوز نیما و نوشاد نیامدند، تنها بازیکن ایرانی بود که توانست مقابل خارجی ها خوب بازی کند. در انتخابی تیم ملی تنش ایجاد شد و او از حضور 2 بازیکن در انتخابی تیم ملی گلایه کرد. فدراسیون برای نوروزی یک سال تعلیق کرد، این مناسب نبود و نباید یک مسابقه تعلیق می شد. ما خیلی صحبت کردیم و اعتراض کردیم که محرومیت یک ساله خیلی زیاد است و ممکن است باعث آسیب مالی این بازیکن شود. حداقل فقط جریمه شد. کاری که با افشین نوروزی کردند، ممکن است در آینده با نوشاد و دیگر بازیگران خوب انجام دهند.

رحمت عالمیان: نیما خیلی ناراحت است/ سرپرست تیم ملی از او حمایت نکرد

به خاطر نیما دوست نداشتم به قهرمانی آسیا بروم

پدر نیما و نوشاد به فدراسیون گفت: سال ها در تیم ملی بودم. من هم مربیگری کردم. سال ها برای نیما و نوشاد کار کردم و روزی هشت ساعت با آنها تمرین کردم. حالا این دو بازیکن به مهره های اصلی تیم ملی تبدیل شده اند. من از شرایط و روحیه نیما و نوشاد آگاه هستم اما فدراسیون یک بار هم به من پیشنهاد همراهی و کمک در مسابقات بین المللی نداده است. فقط در این مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان از من خواسته شد که همراه تیم بروم اما به دلیل ناراحتی نیما نپذیرفتم.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رحمت عالمیان: نیما خیلی ناراحت است/ سرمربی تیم ملی از او حمایت نکرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رحمت عالمیان: نیما خیلی ناراحت است/ سرمربی تیم ملی از او حمایت نکرد"، کلیک کنید.