رایزنی امیرعبداللهیان با کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل

رایزنی امیرعبداللهیان با کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل

وزیر خارجه ایران با کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در ژنو دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش تینو مدرن، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی های خود با مقامات سازمان ملل در جریان سفر به ژنو جهت شرکت در پنجاه وپنجمین نشست شورای حقوق بشر، با «ولکر ترک» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل دیدار و رایزنی کرد.

این دیدار در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو انجام شد.

محور اصلی رایزنی امیرعبداللهیان با این مقام سازمان ملل که در سفرهای  پیشین خود به ژنو نیز با او دیدار و رایزنی کرده بود، رایزنی در مورد آخرین وضعیت انسانی مردم غزه و تاکید بر لزوم توقف هر چه زودتر حملات رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین بود.

وزیر امور خارجه ایران در دومین روز سفر خود به ژنو و پیش از دیدار با این مقام سازمان ملل، با وزیران امور خارجه و نزویلا و مصر نیز دیدار و رایزنی کرده بود.

امیرعبداللهیان همچنین روز گذشته با دبیر کل سازمان ملل متحد نیز دیدار کرد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رایزنی امیرعبداللهیان با کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رایزنی امیرعبداللهیان با کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل"، کلیک کنید.