راه شهیدان با اطاعت از ولایت مستدام می‌شود – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

راه شهیدان با اطاعت از ولایت مستدام می‌شود - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، سردار حسین علی یوسف الی زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از ۲۴ شهید زحمتکش شهرستان تربت جام، اظهار داشت: التزام به ولایت راه شهداست. . پر از هیجان و ادامه می دهد.

مدیرکل صیانت از محصولات و توزیع ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: کارکنان دولت جمهوری اسلامی باید مجری اقدامات عقلانی، آگاهانه، علمی و سرشار از دانش و درک باشند. امام جامعه اسلامی.

وی تصریح کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت به پیشروی خود ادامه دهد و پرچم انقلاب اسلامی در آنجا باشد. بالا جانش را مدیون است می بینم و فداکاری است.

یوسف الی زاده همچنین گفت: به برکت مقاومت، مقاومت و جهاد همگانی فرزندان اصیل انقلاب است که نظام مقدس جمهوری اسلامی از میان صدها و هزاران توطئه رنگارنگ سربلند و موفق ظاهر شد و امروز نیز همین گونه است. . از راهی که شهدا و ائمه شهدا ما را بردند شادتر و سرافرازتر بودند جمعه برویم

مدیرکل حفاظت از تولیدات و توزیع ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: پیشرفت هایی که در همه ابعاد در ایران اسلامی داریم به برکت خون پاک شهدا و به برکت صبر و مقاومت است.

وی ادامه داد: یکی از آثار و برکات خون پاک شهدا این بود که در دوران دفاع مقدس نرده های بریده شده را برداشتیم و به دلیل حصرها حصار نداشتیم اما امروز دست داریم. در زمینه نظامی پر است و ما فناوری را به کشورهای دیگر صادر می کنیم.

باید گفت؛ در این محفل معنوی کتاب «خدمت آسمانی» که زندگی شهدای کارکنان تربت جام است افتتاح شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه شهیدان با اطاعت از ولایت مستدام می‌شود – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه شهیدان با اطاعت از ولایت مستدام می‌شود – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.