راه اندازی سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین مراکز وزارت بهداشت و پزشکی قانونی

راه اندازی سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین مراکز وزارت بهداشت و پزشکی قانونی

معاونت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از آغاز به کار سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین مراکز وزارت بهداشت و مراکز پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت؛ سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی با هدف سهولت در ارایه مدارک الکترونیکی پزشکی به مراکز پزشکی قانونی کشور و همچنین کاهش انتقال اسناد کاغذی به بیمارستان ها توسط شهروندان راه اندازی شد.

این سامانه که در قالب یک کار مشترک ایجاد و در چارچوب نظام رگولاتوری با حضور رییس سازمان پزشکی قانونی جناب آقای دکتر به اجرا درآمد. مسجدی و دکتر. ، رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات فرآیند ارسال در تصمیم گیری روز به روز دقیق تر می شود.

سامانه مذکور پس از جلسات متعدد کارشناسی و اداری بین مرکز مدیریت آمار و فناوری علمی وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی کشور در قالب یک کار مشترک ایجاد شد.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، توافق لازم بین وزارت بهداشت و سازمان پزشکی قانونی در خصوص عملکرد کشور و استفاده از قابلیت های این سامانه در تمامی بیمارستان ها و مراکز پزشکی قانونی کشور انجام شده است. کشور.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین مراکز وزارت بهداشت و پزشکی قانونی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی سامانه تبادل الکترونیک اسناد بین مراکز وزارت بهداشت و پزشکی قانونی"، کلیک کنید.