راه‌های طبیعی تقویت سلامت مجاری ادراری را بشناسید

راه‌های طبیعی تقویت سلامت مجاری ادراری را بشناسید

تینو مدرن:

دومین پنجشنبه ماه مارس هر سال به عنوان “روز جهانی کلیه” نامگذاری شده است. هدف از این روز گسترش آگاهی در مورد بیماری های کلیوی و اهمیت اقدامات پیشگیرانه و مراقبت های اساسی است.

بر اساس گزارش IFKF، از هر 10 بزرگسال، یک نفر مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) است و تعداد آنها در حال افزایش است.

کارشناسان چند راه حل طبیعی ساده را برای حفظ سلامت این اندام مهم بدن توصیه می کنند.

آب بنوشید

نوشیدن آب به دفع سموم و باکتری ها از بدن کمک می کند. همچنین سیستم ادراری را تمیز می کند. بهتر است روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.

آب زغال اخته بنوشید

این میوه برای جلوگیری از عفونت مثانه و مجاری ادراری شناخته شده است. همچنین کلیه ها را تقویت می کند.

پروبیوتیک ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

پروبیوتیک ها علاوه بر حفظ باکتری های خوب روده و تقویت سلامت دستگاه گوارش، می توانند به دفع مواد زائد از بدن نیز کمک کنند.

ویتامین C بیشتری دریافت کنید

این آنتی اکسیدان ها از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کنند. سلامت کلیه ها را تقویت می کند. همچنین از نارسایی کلیه جلوگیری می کند.

سیب بخور

سیب دارای خواص ضد التهابی است که می تواند سلامت کلیه ها را تقویت کند. همچنین روند بهبودی پس از عفونت را تسریع می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه‌های طبیعی تقویت سلامت مجاری ادراری را بشناسید" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه‌های طبیعی تقویت سلامت مجاری ادراری را بشناسید"، کلیک کنید.