دولت چهاردهم و ماموریت جدید گروسی

دولت چهاردهم و ماموریت جدید گروسی

پس از انتخاب مسعود المدیجیان به عنوان رئیس جمهور ایران، به نظر می رسد محافل اپوزیسیون ایران دستور جدیدی به گروسی داده اند. وی با تصویب قانون اقدام راهبردی شورای اسلامی در سال 1400 دید که با ارسال پیام به پزشکان و درخواست ملاقات با ایشان، عملا راه تحقق خواسته اربابان آمریکایی- صهیونیستی وی مسدود شد.

به گزارش تینو مدرن، محمد قدری در اظهارنظری در جام جم نوشت: احمد شیرزاد نماینده اصلاح طلبان تندرو مجلس ششم از 12 آذر 1397 در مقاله ای با ارائه پیشنهادهای نادرست، ادعاهایی مبنی بر مخالفت با جریانات اسلام ساخته. رسمی جمهوری به ویژه فرقه تروریستی منافقین و کشور در پرونده ای پر از دروغ و وحشیگری قرار داشت تا امروز برنامه صلح آمیز هسته ای ایران با فراز و نشیب هایی مواجه شده است.

در آن زمان آن اظهارات بهانه ای شد تا دشمنان ملت ایران مسیر جدیدی را در مسیر برنامه صلح آمیز اتمی کشورمان قرار دهند و این پرونده را از مرحله فنی – حقوقی خارج کنند. – تشریح دقیق لباس و لباس های امنیتی برای نظام و مردم در حوصله این مقاله نیست. در عین حال ملت ایران در معرض شدیدترین رژیم‌های تحریم قرار گرفت و دستیابی سریع‌تر به قله‌های توسعه در این حوزه نتیجه یک روند دو سویه بود که یکی از آنها خیانت و کینه توزی بود. غربی های داخلی و دیگری تحت تأثیر بازی عمدی احزاب غربی برای سلب حقوق طبیعی و ناشناخته ملتی بزرگ قرار گرفت.
در 18 جولای 2019، زمانی که خبر درگذشت یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ژاپن در رسانه‌ها منتشر شد، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که رافائل گروسی از آرژانتین بتواند در انتخابات پیروز شود. این اتفاق برای سرهنگ فروتا رومانیایی از هیئت مدیره آژانس رخ داد، اما این به دلیل حمایت کامل دولت دونالد ترامپ و به ویژه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه او علیه ایران و همچنین به دلیل لابی‌گری شدید در آژانس بود. زمان. رژیم جعلی اسرائیل به رهبری بنیامین نتانیاهو و گروسی با وعده تشدید تنش و فشار بر ایران توانست اکثریت آرا را از آن خود کند، اما از ابتدای کار خود همواره نقش مهمی در وخامت اوضاع داشته است. روابط ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی به یکی از مهم ترین عوامل افزایش تنش در پرونده هسته ای ایران تبدیل شد، تا جایی که برخی از محققان و کارشناسان بارها رویکرد او را به ایران محکوم کردند و رابطه او با ایران و مخالفان ایران را فاش کردند. به گزارش محافل صهیونیستی، پس از انتخاب مسعود بزیکیان به عنوان رئیس جمهور ایران، به نظر می رسد دستورات جدیدی از سوی محافل مخالف ایران به گروسی داده شده است. وی که شاهد تصویب قانون اقدام راهبردی شورای اسلامی در سال 1400 بود، با ارسال پیامی به پزشکان و درخواست ملاقات با وی، عملا از تحقق خواسته اربابان آمریکایی صهیونیستی خود جلوگیری کرد. فصل جدیدی در این زمینه دارد و خاطرنشان می کند که علیرغم درک برخی از داخل، استراتژی جمهوری اسلامی در خصوص برنامه صلح آمیز هسته ای و مذاکرات با این آژانس تغییری نمی کند و بر اساس همان قانونی است که بر اساس رهبر محترم انقلاب تکلیف نظام و ملت را تبیین کردند و ضامن خوبی برای دستیابی به منافع کشور برای اجرای سازوکار «چماق و هویج» در فضایی جدید با هدف عقب‌نشینی ایران برای خود هستند. منافع، در حالی که او بهتر از هرکسی می داند که مانع اصلی سازماندهی روابط ایران و آژانس در این دوره این بود که آژانس از یک سازمان فنی-حقوقی بین المللی به ابزاری سیاسی در دستان خود تبدیل شد. از قدرت های حاکم

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت چهاردهم و ماموریت جدید گروسی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت چهاردهم و ماموریت جدید گروسی"، کلیک کنید.