دستگیری ۲ مامورنما به دلیل اخاذی از اتباع کشور همسایه

دستگیری ۲ مامورنما به دلیل اخاذی از اتباع کشور همسایه

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 مامور قلابی که در پوشش ماموران انتظامی اقدام به سرقت و سرقت از شهروندان کشورهای همسایه می کردند، خبر داد.

به گزارش خبر تینو مدرنسرهنگ محمد قاسم ترهانی در این خصوص گفت: در پی گزارشی مبنی بر سرقت و تهدید شهروندان به نام ماموران انتظامی شهرستان ری توسط دو نفر سوار بر خودرو، دستگیری و شناسایی این افراد در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. دستور 172. پلیس شهرستان ری دستگیر و در ادامه تحقیقات مشخص شد دو مظنون ابتدا هویت اتباع کشورهای همسایه را معرفی و سپس به دلیل نداشتن مدارک هویتی با کلاهبرداری از آنها پول گرفته اند. .

وی در ادامه سخنان خود گفت: در این راستا ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (س) رصدهای میدانی و کارشناسی و شناسایی مجرمان در محلات متهم و متهم را انجام دادند و در نهایت در روز گذشته موضوع را در محدوده شهر مشاهده کردند. عملیات ضربتی انجام داد. هر دو متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم، تجهیزات نظامی جعلی شامل بی سیم، آژیر و آژیر کشف شد، گفت: 2 مظنون 35 و 38 ساله به مقر انتظامی منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند و در نتیجه 15 فقره سرقت و سرقت از شهروندان به نام مامور انتظامی در محدوده شهرستان ری خاطرنشان کرد: برای تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفتند. تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۲ مامورنما به دلیل اخاذی از اتباع کشور همسایه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۲ مامورنما به دلیل اخاذی از اتباع کشور همسایه"، کلیک کنید.