دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن

دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن

رئیس سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو معدنچی 18 ساله در شمال تهران خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تماس دو نفر از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام سرقت توسط دو سارق 18 ساله در خیابان جردن تهران، تحقیقات در خصوص موضوع آغاز شد. پلیس برای شناسایی و دستگیری این دو نفر در محل اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده اطلاعاتی مبنی بر ظاهر شدن 2 سارق از منازل گمشده به دست آمد، اظهار داشت: همچنین ماموران متوجه شدند که 2 سارق خشن در مکانی خلوت و به سرعت اقدام به گرفتن تلفن همراه منازل گمشده به زور و به سرعت داشتند. فرارکردن.

رئیس سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با دریافت این اطلاعات، ماموران تیم عملیاتی کلانتری 103 گاندی به بررسی دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت پرداختند و در نهایت موفق به شناسایی هویت سارقان شدند و مشخصات خود را به اشتراک گذاشتند. با همه اعلامیه واحدهای گشت پس از آن، در فاصله کمتر از یک ساعت از آخرین نیرو، ماموران کلانتری موفق به کشف و شناسایی سارقان در محدوده بزرگراه شهید مدرس شدند.

حسنوند با بیان اینکه تیم گشت کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شده است، گفت: 2 متهم به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند و همزمان بین پلیس و ماموران به تعقیب و گریز پرداختند. صورت گرفت و سرانجام پس از تعقیب و گریز کوتاه مدت با اخطار ماموران و اجرای طرح مهار، ماموران موفق شدند و مظنون را دستگیر کردند.

رئیس سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین با اشاره به تحقیقات از دو سارق دستگیر شده خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از دو سارق حدوداً 18 ساله دو گوشی تلفن همراه که به تازگی سرقت شده بود کشف کردند. همچنین متهمان به کلانتری منتقل و در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به زور اعتراف کردند.

وی در پایان به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: با تکمیل پرونده، متهمان برای ادامه رسیدگی به جرایم روانه دادسرا شدند.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۲ زورگیر ۱۸ ساله در خیابان جردن"، کلیک کنید.