دستگیری متهمین فروش غیرمجاز دارو در فضای مجازی/ کشف 50 هزار فقره داروی کمیاب و نایاب

دستگیری متهمین فروش غیرمجاز دارو در فضای مجازی/ کشف 50 هزار فقره داروی کمیاب و نایاب

رییس پلیس فتای تهران از دستگیری مظنونان خرید و فروش غیرمجاز مواد مخدر در فضای مجازی و کشف 50 هزار مواد مخدر خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ معظمی گدرزی درباره دستگیری دو متهم به فروش غیرقانونی محصولات بهداشتی در فضای مجازی گفت: در چند روز گذشته همکارانم در مرکز جرایم سایبری تمرکز خود را بر محصولات بهداشتی و فروش غیرقانونی آنها در فضای مجازی متمرکز کردند. دفاتر زیرزمینی کانال ها و گروه ها فضای مجازی داشتند.

وی بیان کرد: همکارانم در اقدامی هوشمندانه و موثر توانستند بیش از 50 هزار نوع داروی کمیاب و کمیاب مورد استفاده برای پیوند اعضا را پیدا کنند که با تینو مدرن و مجوز پزشکان متخصص در داروخانه های خصوصی ارایه می شود و متاسفانه در از دستان این دو متهم کشف و هر دو دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با همکاری دادسرای جرایم پزشکی این دو مظنون هم اکنون در بازداشت به سر می برند، همچنین مقداری از داروهای حاوی داروهای سقط جنین در یکی از ادارات زیرزمینی کشف و بیش از هزار مورد از آن در مراکز زیرزمینی بوده است. . در اختیار داشتن این مجرمان سایبری که به طور مستقیم جان و سلامت مردم را تهدید می کند.

مدیر پلیس فتا تهران بزرگ تاکید کرد: به همه شهروندان توصیه می کنیم فضای مجازی کانال ها و گروه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، مکان مناسبی برای تهیه دارو و مسایلی باشد که مستقیماً با سلامتی آنها ارتباط دارد اما بهتر است. این داروها را به صورت رسمی و تجویزی مصرف کنید و زیر نظر پزشک تهیه شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری متهمین فروش غیرمجاز دارو در فضای مجازی/ کشف 50 هزار فقره داروی کمیاب و نایاب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری متهمین فروش غیرمجاز دارو در فضای مجازی/ کشف 50 هزار فقره داروی کمیاب و نایاب"، کلیک کنید.