درخواست دولت برای حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق خانگی

پزشکان در جلسه هیات دولت گفتند؛

تقاضای دولت برای صرفه جویی حداکثری در مصرف برق خانگی

رئیس جمهور بر استفاده از همه توان نیروگاه برای تولید و تامین پایدار برق تاکید کرد و همچنین بر استفاده از تمامی توانمندی های نیروگاه تاکید کرد و همچنین بر استفاده از تمامی توانمندی های نیروگاه تاکید کرد. و همچنین بر استفاده از تمامی توانمندی های برق نیروگاه و همچنین بر استفاده از تمامی توانمندی های نیروگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تینو مدرن، جلسه شورای دولت عصر امروز (یکشنبه) به ریاست مسعود بیزیکیان و با دستور کار بررسی راهکارهای مدیریت مصرف انرژی به دلیل بالا بودن، برگزار شد. حرارت. در کشور

مسعود مزیکیان در این جلسه با نظارت بر گزارش وزیر نیرو در خصوص تولید و مصرف برق، بر اهمیت مدیریت مصرف برای غلبه بر معضل افزایش بی سابقه دمای هوا در کشور طی روزهای آینده تاکید کرد. بر استفاده از همه توان نیروگاه های کشور برای تولید و تامین مستمر برق تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین به تمامی وزارتخانه ها و ارگان ها دستور کاهش مصرف انرژی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع را صادر کرد و از مردم خواست تا جایی که می توانند در مصرف برق صرفه جویی کنند.

محرابیان وزیر نیرو در ابتدای این جلسه پس از ثبت رکوردهای منطقه ای و جهانی در افزایش دما، گزارش جامعی از میزان تولید و مصرف برق و چالش های پیش روی کشور در این زمینه ارائه کرد. به ویژه در هفته جاری و گفت: در کشور ما به ازای هر درجه دما، 1800 مگاوات به مصرف برق کشور اضافه می شود و در شرایطی که امسال در اکثر کشورهای جهان شاهد کاهش دما بوده ایم. تامین برق و قطعی مکرر برق به لطف خداوند با برنامه ریزی دقیق در مدیریت مصرف مشکل جدی در تامین برق پایدار نداشته ایم.

وزیر نیرو با بیان اینکه در 10 سال گذشته میزان مصرف برق در کشور 4 درصد بوده اما امسال تنها 9 درصد رشد برق مشاهده شده است، گفت: آنچه مهم است این است که حداقل دما نیز به شدت افزایش یافته است. .

محرابیان همچنین گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به اوج خود می رسد و استان های مرکزی کشور از جمله تهران دمایی حدود 45 درجه خواهند داشت. که نیازمند همکاری جدی مردم و مدیریت مصرف است.

در بخشی دیگر از جلسه امروز شورای دولت، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور نیز از زحمات و خدمات معاونان رئیس جمهور در دولت سیزدهم، باری پور محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه قدردانی کرد. قائم پناهی. معاون اجرایی، ظریف معاون راهبردی و طیب نیا مشاور ارشد بارزانی رئیس جمهور در امور جدید آرزوی موفقیت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخواست دولت برای حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق خانگی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخواست دولت برای حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق خانگی"، کلیک کنید.